Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Kodning af fragt i Magento

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 28. Dec 15
Indlæg ialt: 91
Skrevet kl. 09:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

Jeg benytter CoolRunner som fragtløsning på min Magento webshop. Her har jeg DAO Pakkeshop samt Post Danmark både med og uden omdeling. Jeg har et problem i forhold til når kunden vælger pakkeshop eller Post Danmark uden omdeling. Problemet består i, at når kunden vælger en af de respektive fragtmetoder uden omdeling, så har kunden ikke mulighed for at vælge hvilken pakkeshop, som varen skal sendes til - altså der popper ikke noget frem, hvor kunden kan sætte kryds i en bestemt pakkeboks fx. Min web-programmør siger, at det automatisk bliver fremsendt til nærmeste pakkeboks, men det skal kunden jo oplyses om - og jeg tænker helt klart, at det er mest optimalt, at kunden kan vælge hvilken pakkeboks ved at sætte kryds ved fx "Brugsen, Aalborgvej 121" mv. 

Hvad kan jeg gøre ved dette? Er der eventuelt nogen, der ville kunne implementere dette i Magento?

Tak!

Fra Dalgasgade 11, Herning
Tilmeldt 28. Jan 09
Indlæg ialt: 763
Fra  Powerhosting ApS Skrevet kl. 09:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Fashionguy123:
Min web-programmør siger, at det automatisk bliver fremsendt til nærmeste pakkeboks, men det skal kunden jo oplyses om - og jeg tænker helt klart, at det er mest optimalt, at kunden kan vælge hvilken pakkeboks ved at sætte kryds ved fx "Brugsen, Aalborgvej 121" mv. 

Hej Fasionguy.

Bruger du magentos default checkout ?

Er der ikke implementeret en udleveringssteds-vælger i dit coolrunner modul ?

Dennis  | (+45) 7222 4457 | Dalgasgade 11, 7400 Herning 

Seriøs Magentohosting

Tilmeldt 28. Dec 15
Indlæg ialt: 91
Skrevet kl. 09:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Det ved jeg faktisk ikke. 

Jeg ved heller ikke, om der normalt er en udleveringssteds-vælger implementeret i CoolRunner modulet. Jeg tænker dog, at dette må være en standard?

Tilmeldt 28. Dec 15
Indlæg ialt: 91
Skrevet kl. 12:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er ikke en standard Magento 5-7 steps vi benytter. 

Det som Coolrunner modulet gør, er at sende data fra Magento til Coolrunner, andet kan deres modul ikke.

Der skal integreres et modul som har API adgang til enten Post Danmark eller DAO.

Fra Hjørring
Tilmeldt 20. Jun 13
Indlæg ialt: 60
Skrevet kl. 00:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak et kig på den service her :) De giver også en dejlig lille coolrunner startup rabat :)

http://www.webshipr.dk/

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)