Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Bogholder eller revisor til værdipapir-regnskab?

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 10. Jul 08
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 22:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

Vi har et lille skuffe-firma, som har investere nogle penge gennem Nordea Invest, der er ikke anden aktivitet i firmaet.

Det bliver ikke lavet mange papirhandler gennem året og posteringer er der ikke mange af, så årsrapporten er rimelig overskueligt.

Vi har i dag en af de større revisorkæder til at lave dette og jeg synes regningen har det med at stikke lidt af i forhold til mængden af arbejde, der bør være i det (min vurdering). De hjælper os også med vores personlige personlige årsopgørelser, så det er også en del af opgaven.

Er det en revisor eller bogholder vi skal kigge efter?

Hvis der evt. er nogen af jer der har nogen, de kan anbefale til dette, så sig endelig til.

På forhånd tak!

Tilmeldt 8. Feb 14
Indlæg ialt: 380
Fra  Opsvinget.dk Skrevet kl. 22:34
Hvor mange stjerner giver du? :

tjek www.agera.dk . De kan finde en som kan hjælpe dig hurtigt og til en god pris.

Find din elevplads på Opsvinget.dk - Her er alle elevpladser samlet et sted.

Fra Hvidovre
Tilmeldt 13. Aug 14
Indlæg ialt: 2309
Fra  Financial Data Solutions ApS Skrevet kl. 22:38
Hvor mange stjerner giver du? :

thth:
Vi har et lille skuffe-firma
Et skuffe-firma?

Hvis jeres personlige årsopgørelser er til at overse, skulle de fleste regnskabskyndige kunne klare det. Det ser ikke ud til, at man skal være cand.tal. for dette. Har I prøvet at forhandle prisen? Jeg ville spørge mig for hos nærmeste bogholder og nærmeste revisor og ellers www.agera.dk. Hvis I er glade for den nuværende revisor, kan I jo forelægge de andre bud for ham/hende. 

Fra Hvidovre
Tilmeldt 13. Aug 14
Indlæg ialt: 2309
Fra  Financial Data Solutions ApS Skrevet kl. 22:39
Hvor mange stjerner giver du? :

ps "revisor" og "bogholder" er ikke beskyttede titler...

Tilmeldt 10. Jul 08
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 22:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Ja, det er er ingen aktivitet i det andet end de få handler, så det ligger bare i "skuffen" ;-)

Fra Nyborg
Tilmeldt 9. Apr 07
Indlæg ialt: 148
Skrevet kl. 12:22
Hvor mange stjerner giver du? :

"Tag fat i Thomas Jørgensen fra TJ Regnskabsservice - www.tjregnskabsservice.dk - han kan helt sikkert spare jer for penge samt give god rådgivning. Han plejer selv at sige, at han koster under det halve af hvad de store revisionsfirmaer gør. Og nogle gange kun en tredjedel. Han har i hvert fald givet mig en god pris samt relevant rådgivning og sparing"

Stifter og partner i www.boligudland.dk

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)