Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

lån ønskes

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 20. Jan 06
Indlæg ialt: 10
Skrevet kl. 23:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej jeg er et nystartet internet firma da jeg har fået udvidet mit salg kræver det også flerer varer end førhen og derfor søger jeg en der kan låne mig mellem 10,000 til 15,000 kr med en god tilbagebetalings muglighed.

da jeg står i Rki selv har jeg ikke muglighed for af låne pengene i banken.
jeg har da prøvet af forklarer banken af jeg er ude af Rki om små  3-4 md men de ville ikke høre tale om det ..
håber der er en der kunne hjælpe mere info gives self til den rette .
 
Hilsen
 
Mikkel
 
Formositas 
Fra København
Tilmeldt 27. Dec 05
Indlæg ialt: 295
Skrevet kl. 20:00
Hvor mange stjerner giver du? :
RKI siger mig noget i retning af, at du ikke holder økonomiske aftaler. Det reducerer din økonomiske troværdighed, og derfor vil en udlåner normalt være interesseret i, at du skal tabe noget, der er værdifuldt for dig, hvis du ikke tilbagebetaler. Det vil typisk være et pant, sikkerhed i et hus eller lign.

Så hvis du har noget, der på brugtmarkedet kan sælges for 15K, f.eks. et stort fjernsyn eller lign., så burde du kunne give det til udlåneren og få 15K som et lån. Og hvis du virkelig tror på forretningsideen, så ved du også at du får pantet igen så snart du har tilbagebetalt lånet.
Tilmeldt 20. Jan 06
Indlæg ialt: 10
Skrevet kl. 21:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Rigtigt nok lasse af du ikke holder økonomiske aftaler men grundet jeg kom i RKI var pga en regning der var glemt i rodet da jeg flyttede og desværrer måtte bøde for det på denne måde..

jeg vil self godt kunne give pant i form for bil eller andet hvis dette skulle blive aktuelt

Fra Ringsted
Tilmeldt 30. Mar 05
Indlæg ialt: 395
Skrevet kl. 21:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvis du kan give pant i bilen, så gå i banken og lån med pant i bilen, på den betingelse af at penge bruges til at betale ud af RKI.

 
Du slettes jo når du ikke skylder mere.
Så burde du bageter kunne få en kassekredit
Tilmeldt 28. Mar 06
Indlæg ialt: 9
Skrevet kl. 00:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Mikkel,

Jeg kan selvfølgelig godt se, at dit indlæg er over en måned gammel, men jeg vil nu svare alligevel. Det kan jo være, at du kan bruge informationen.
 
Jeg har fornyligt lavet en hjemmeside vedr. lånemuligheder på nettet; www.klikoglaan.dk, hvorpå jeg har et link til www.laanoglev.dk, som også låner ud til folk, der er i RKI og uden at stille sikkerhed. Det kan være, at dette selskab vil være en mulighed.
 
Mvh. Casper
 
 
 
Tilmeldt 26. Jan 06
Indlæg ialt: 27
Skrevet kl. 08:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Hvad vil du tilbyde mig af forrentning, og hvad har du til at stille som sikkerhed?
 
Side 1 ud af 1 (6 indlæg)