Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Skal man ansætte en sælger i en transport firma???

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 18. Mar 11
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 16:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej allesammen.
Har lige startet et transport firma op.
Har et par biler der kører fast.
Men vil gerne have mere kørsel.

Er det en god ide at ansætte en sælger, som tager ud til diverse transport firmaer og giver tilbud???

Har biler til rådighed som bare venter på kørsel. Og tænker at du muligvis ser mere profesionelt ud når der kommer en sælger.

På forhånd tak

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 09:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Om du skal ansætte en, er jo et spørgsmål, som du selv må vurdere. Det er jo ingen overraskelse at selve ansættelsen kommer med en masse udgifter. Det handler vel i grund om, hvordan den økonomiske situation ser ud i din virksomhed.

Hvis du har tid, kunne du vel også selv - personlige - tage ud og besøger firmaer, som kunne have et behov, som du kan dække. 

Mvh.

Fra Odense
Tilmeldt 24. Nov 09
Indlæg ialt: 104
Fra  Krudtborgen - Fyrværkeri i Odense Skrevet kl. 10:10
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej.

Det kan være meget svært for udefrakommende at vurdere ud fra de oplysninger du kommer med. Det vil derfor være gavnligt for dig, hvis du sætter dig ned og regner på hvor meget sælgeren mindst skal omsætte for før hans løn (og øvrige udgifter såsom din tid) er tjent hjem. Derefter kan du så vurdere, om det er realistisk at vedkommende skal lave X antal salg på indenfor en bestemt periode.

Bare husk på, at det tager tid at finde en god sælger, det tager tid at oplære ham i systemer og dit produkt, det tager tid for ham at komme ordentlig i gang og få skabt et solidt flow m.m. Dermed ment at det ikke bare er en økonomisk overvejelse men også tidsmæssigt for dig. 

Når det så er sagt, så vil jeg mene, at der altid er gode muligheder med en god sælger :-)

Du må have held og lykke med det!

Med venlig hilsen

Sebastian Kania

Krudtborgen sælger fyrværkeri i Odense.

Tilmeldt 18. Mar 11
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 17:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for jeres svar :)

Kan godt selv tage over til dem.. Men er ikke en god sælger! Tror bare en sælger kan sælge min transport firma end mig :)

Har lagt penge til side så tror jeg gør det.

Det bare om der nogen der har erfaring med det. Så er det godt at høre om det.

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)