Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

IT løsninger

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 13. Apr 16
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 11:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej allesammen,

Jeg prøver at opstarte en IT virksomhed som skal tilbyde forskellige løsninger. I den anledning skal høre om der er nogen IT folk herinde som kan hjælpe mig videre.

Mvh. Søren Petersen

Tilmeldt 5. Aug 15
Indlæg ialt: 55
Skrevet kl. 18:33
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Hejsa,

Jeg har tidligere haft en IT virksomhed, hvor jeg tilbød en masde ydelser. Send mig gerne en mail, så kan vi tage den der :-)

Danniosuna@hotmail.com

Med venlig hilsen
Danni Osuna-Florentz

Tilmeldt 5. Feb 14
Indlæg ialt: 48
Skrevet kl. 08:48
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Wow det var et meget bredt spørgsmål :) IT er en stor verden så en "IT virksomhed" kan være alt mellem himmel og jord. Du bliver nød til at være lidt mere specifik...

Er det "Kend din PC" kurser du tilbyder til pensionister? Er det skræddersyet programmerings opgaver du tilbyder? Laver du hjemmesider? Sælger du kode der kan styre et transportbånd i en fabrik? Eller vil du lave nogle specielle modemmer der kan tale sammen med en bestemt type kaffemaskine?

Hvis du gerne vil fremstå professionel og vil have den bedst mulige hjælp, så er mit første råd til dig, at du skal respektere IT faget lidt mere end din nuværende holding om at "IT er jo bare IT og så er der vel ikke mere at snakke om". Det er ihvertfald hvad dine to linjer siger. Så uddyb gerne.

Tilmeldt 19. Nov 13
Indlæg ialt: 131
Fra  NTK Trading Skrevet kl. 01:27
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Jeg driver Varde Tv & IT Service, hvor jeg tilbyder hjælp til opsætning af computer, netværk, mail og geninstallation af computer. Jeg indstiller kanaler på fjernsyn og harddisk optager, opsætning af lydanlæg og lignende.
Så du kan også smide mig en mail på nicolai@vardeservice.dk eller via www.vardeservice.dk

Indehaver af Varde Tv & IT Service

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)