Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Underviser til eksamensforberedene kurser søges!

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 22. Feb 14
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 15:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino

 

Jeg har startet et firma der skal hjælpe universitetsstuderende. I første omgang er der tale om studerende på Aarhus Universitet men på sig med udbredelse til resten af landet.

Formålet med projektet er at hjælpe de studerende med at komme bedre igennem eksamen og bestå med bedre resultater. Dette vil ske gennem et forbedrende eksamenskursus til hvert fag som udbydes af mit firma. Her vil de studerende blive undervist af kompetente undervisere som guider de studerende gennem pensum med en eksamensrelateret undervisning.

 

Og det er nu jeg har brug for jeres hjælp.

 

Jeg søger undervisere der er klar til at undervise sådanne eksamensforberedende kurser på 10-15 timer alt efter faget. De fag jeg i første omgang søger undervisere til er:

 

-       Kvantitativ metode

-       Økonomistyring

-       Erhvervsøkonomi

-       Finansiering

-       Operation management

 

Jeg tænker at den pågældende underviser har erfaring inden for det specifikke felt og derfor let kan sætte sig ind i faget og ved hvad det drejer sig om. Derudover kan underviseren relatere teorien til det praktiske liv igennem sine erfaringer.

 

Ideen er, at jeg i samarbejde med underviseren stykker kurset sammen. Undervisningen kommer til at foregå over 2 dage, så der i alt er blevet undervist 10-15 timer. Kurset er meget intenst og undervisningen vil være opgave baseret med opgaver relateret til de studerendes eksamen.

 

Lyder dette som noget for dig eller kender du en der kunne undervise i et af de ovenstående fag så kontakt mig endelig.

 

Hvis der skulle forekomme nogen spørgsmål til projektet så kontakt mig.

 

Jobbet som underviser er selvfølgelig lønnet og lønnen aftales indbyrdes.

 

 

Tilmeldt 19. Apr 15
Indlæg ialt: 15
Skrevet kl. 00:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Det kan evt. være i kan lave et samarbejde med http://www.wisetime.dk/ som har en del undervisning til jura allerede. Men ellers så prøv at lav et opslag på AU's facebookgruppe og se om der er nogle elever der er friske. 

Tilmeldt 4. Dec 10
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 22:19
Hvor mange stjerner giver du? :
Side 1 ud af 1 (3 indlæg)