Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Ulønnet praktik for færdiguddannet bachelor i innovation og entrepreneurship

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 23. Apr 15
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 16:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle,

Jeg er en pige på 25 år og er bacheloruddannet. Jeg er pt. ledig og søger derfor en praktikplads af mellem 4-8 ugers varighed. Mit mål med praktik er at opnå praktisk erfaring med mere tekniske områder af marketing såsom SEO, Google adwords, tracking af online trafik, konverteringsoptimering, opsætning og vedligehold af hjemmesider, content marketing og CRM.

Jeg har udover min bachelor en uddannelse som markedsføringsøkonom og har derfor en god forretningsforståelse og har senest været med til at udarbejde en CRM strategi for en lille enkeltmandsvirksomhed i forbindelse med afslutningen af mit bachelorprojekt. Har arbejdet med content marketing, nyhedsbreve, Sociale medier, messeplanlægning, vedligehold af hjemmeside mm.

Glæder mig til at høre fra en, der kunne være interesseret i et praktiksamarbejde indenfor de ovennævnte områder.

 

Tilmeldt 2. Aug 12
Indlæg ialt: 13
Fra  Steincke Soundlab Skrevet kl. 18:19
Hvor mange stjerner giver du? :

hej
Har to muligheder:
1) Der skal være kickoff på inno-sense.dk til juni. Vi har brug for lige præcis, det du kan. Vi regner med 200 deltagere. Der vil blive indlæg af fremtrædende politikere, erhvervsfolk og fagpersoner

2) Zippelip - tværfagligt digitalt indskolingsprojekt. Materialet skal gøres klar til investormøde
zippelip.dk

mvh
viggo 
steincke.dk

Fra København
Tilmeldt 1. Jun 06
Indlæg ialt: 6114
Fra  Mikjaer Consulting ApS Skrevet kl. 21:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvor i landet bor du?

Tilmeldt 23. Apr 15
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 21:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Søger i hovedstadsområdet :-)

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)