Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Optimering

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 15. Apr 16
Indlæg ialt: 6
Skrevet kl. 17:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Har i dag lanceret vores webshop med grilltilbehør, men som ny inden for webshop branchen er erfaringen begrænset. Vi har arbejdet meget med at optimere den ud fra vores begrænsede erfaring og via besøg på andre webshops.

Men jeg håber at der er nogle der vil kaste et blik på den herfra også og evt. komme med gode råd til optimering m.m.

Jeg takker på forhånd.

http://barbecue-masters.dk/

/Jacob 

Fra Dronninglund
Tilmeldt 7. Jan 13
Indlæg ialt: 174
Fra  Seo Service Skrevet kl. 18:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Jacob,

Jeg kan sende dig en kort overordnet rapport vedr. SEO. Send mig én PM med din e-mail adresse, så sender jeg en kort rapport.

Du kan også se denne SEO Top 10 Checkliste,ved at gennemgå denne, så vil din side være bedre optimeret end de fleste andre.

Steen M. Nielsen | Seo Service®

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 21:51
Hvor mange stjerner giver du? :

0 indgående links få nogle flere https://majests/site-explorer?folder=&q=barbecue-masters.dk&IndexDataSource=F tic.com/repor

tjek gerne med den side dine konkurrenter hvor de har links fra

få en google   https://www.google.com/business/ bruge gerne google mape så finder du nemmere let hvordan opretter med din adresse 

få en google plus side 

få gerne en facebook firma side

god ide at få oprette en wordprees blog på siden så kan der komme løbende nyt indhold på siden med nyheder og tips og ideer omkring girl  

ideer altid mange få lavet videoer få skrevet presse meddelers 

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Haderslev
Tilmeldt 4. Mar 16
Indlæg ialt: 94
Fra  Lyngedal & Partners Skrevet kl. 08:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Jacob,

Lige et par hurtige ting jeg følte ved første besøg:

  • Hvorfor er der ingen produktkategorier i hovedmenuen? (Jeg skal scrolle ned på siden før jeg ser produkter)
  • Trykker jeg på billederne i slideren får jeg en 404-fejl?
  • I har et link til jeres egen side, på jeres egen side? (Gå til vores hjemmeside) under Rodekassen.
  • Billederne af jeres produkter er meget forskellige. Nogle er bredformat, andre er højformat og nogle er fritlagte. 
  • Hvorfor skal I have min fødselsdato ved køb?
  • I skriver "Vi har det største udvalg i tilbehør til grillning og barbecue i europa og dækker ethvert behov for tilbehør til grillen." Men jeg kan kun finde lidt over 200 varer. Kan I virkelig være europas største?
  • Jeres "Handelsbetingelser" ligner en template I ikke har rettet helt igennem.
  • Skal I have min email 2 gange? :D

Håber du kan bruge ovenstående lidt noget. 

God weekend.

Lyngedal & Partners – Kreativt Bureau
Din højre hånd i den digitale verden

Tilmeldt 15. Apr 16
Indlæg ialt: 6
Skrevet kl. 11:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak til jer alle.

Jeg skal lige tjekke det hele igennem, men det er lige præcis sådan nogle ting jeg gerne vil fange med jeres hjælp så er taknemmelig.

Vores handelsbetingelser er en template, den skal jeg vist også gå igennem igen. Hvordan skal vi have din mail to gange?

Fra Haderslev
Tilmeldt 4. Mar 16
Indlæg ialt: 94
Fra  Lyngedal & Partners Skrevet kl. 17:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Vedr. 2 gange email.

Så har jeg vedhæftet et billede som viser at lige over footeren er der et element som billedet viser.
Og umiddelbart har begge bokse samme formål, nemlig at få mig til at tilmelde mig jeres nyhedsbrev

Lyngedal & Partners – Kreativt Bureau
Din højre hånd i den digitale verden

Tilmeldt 15. Apr 16
Indlæg ialt: 6
Skrevet kl. 19:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Jesper

Du har nogle gode pointer. Det skal være lettere/hurtigere at se kategorierne.

404 skal selvfølgelig rettes

Link til egen side er til firmaets distributions side. Det giver ikke rigtigt det rigtige udtryk

Alle produkt billeder er fra producenten, så dem har vi ikke haft så meget indflydelse på, men vil være noget vi løbene vil tage op og evt. rette på.

Fødselsdato er kun til statistik.

Vi har lige nu ca. 300 produkter på shoppen, nogle deaktiverede pga udsolgt. Disse ankommer snarest. Herudover har vi ca. 50-100 nye produkter på beding så indenfor segmentet har vi det bredeste udvalg.

Handelsbetingelser er jeg ved at kigge på.

Og selvfølgelig skal vi ikke have den rubrik to gange med nyhedsbrev.

Så er der lidt arbejde til supporten igen ;)

Mange tak for det :)

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)