Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

200-300 stk Lagerreoler i metal - hvor skaffer man dem billigst?

Side 1 ud af 2 (14 indlæg)
Tilmeldt 26. Jun 15
Indlæg ialt: 38
Skrevet kl. 21:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Vi står og skal bruge 200 til 300 stk lager reoler til en genbrugsbazar. Disse skal have ca. målene 200cm x 90cm x 45cm Vi er åbne for alternativer. 

Vi kan se at flere bazarer bygger selv, eks. Kirppu o.l. men vi ønsker at undgå det rå/rodede look det medfører og køre rene linier med sorte, blå, røde, sølv eller hvide reoler... 

Hvis vi eks. skal bestille dem fra udlandet for at få dem billigere end eks. inventarland o.l. hvor kan man så søge? De billigste ligger på ca. 149,- pr fag og op... og tænker at det burde kunne gøres billigere ;) 

Nogle idéer? Evt. restsalg o.l.?

Tilmeldt 20. Mar 16
Indlæg ialt: 45
Skrevet kl. 21:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Find egnsvarer fra hele Danmark og få dem leveret direkte hjem til dig på www.egnsvarer.dk

Tilmeldt 26. Jun 15
Indlæg ialt: 38
Skrevet kl. 21:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej. Jeg har lige tjekket siden ud - de er langt dyrere end mange andre. og så er jeg usikker på om de har dem jeg søger for de så lidt anderledes ud... tænker denne stil...

Tilmeldt 20. Mar 16
Indlæg ialt: 45
Skrevet kl. 21:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Find egnsvarer fra hele Danmark og få dem leveret direkte hjem til dig på www.egnsvarer.dk

Tilmeldt 26. Jun 15
Indlæg ialt: 38
Skrevet kl. 22:00
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Den billigste koster 349,- :D alt for dyrt.... køber ikke reoler for 70.000 kr haha... 

Jeg overvejer at kigge på polske grossister... skal lige se om det kan blive billigere hvis vi selv henter :) 

Men TAK for indsatsen

;)

Tilmeldt 20. Mar 16
Indlæg ialt: 45
Skrevet kl. 22:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Find egnsvarer fra hele Danmark og få dem leveret direkte hjem til dig på www.egnsvarer.dk

Tilmeldt 26. Jun 15
Indlæg ialt: 38
Skrevet kl. 22:43
Hvor mange stjerner giver du? :

HAHA JA!!! Flere tusinder... vi sad lige og tænkte på hvem vi kunne dele container med :)

Tilmeldt 3. Feb 06
Indlæg ialt: 12667
Skrevet kl. 23:02
Hvor mange stjerner giver du? :

 

Prøv at kontakte Reolux. Direktøren Niels Elmhoff er altid til at handle med, de har også nogle gange brugte reoler.

www.reolux.dk 

Tilmeldt 5. Mar 06
Indlæg ialt: 2079
Skrevet kl. 09:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvad er vægten af varerne, pr. hylde?

Tilmeldt 26. Jun 15
Indlæg ialt: 38
Skrevet kl. 10:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Vægten er forskellig da det er folks genbrugsvarer de skal sælge fra bazaren. Sikkert max 10 kg pr hylde.

Side 1 ud af 2 (14 indlæg)