Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Ser det tosset ud eller ?

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)
  • 1
Fra Varde
Tilmeldt 9. Jan 06
Indlæg ialt: 1752
Fra  LinkCentralen.dk Skrevet kl. 23:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg roder lidt med at finde en god bannerplads som kun vises på min forside.

Jeg tror det skal være sådan her men hvad synes I ?

Ser det for tosset ud eller ? (Gråt banner under Partner links)

 Linkportalen med de gode links - Et godt sted at starte

Fra Rødovre
Tilmeldt 21. Jan 16
Indlæg ialt: 160
Fra  Meal4U ApS Skrevet kl. 23:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Hey, 

Det kan ikke være anderledes! :) 

Har du eventuelt et et direkte mail-adresse du kan træffes på? Jeg har brug for at skrive lidt privat med dig? 

Vh, 

Meal4U.dk 

Fra Varde
Tilmeldt 9. Jan 06
Indlæg ialt: 1752
Fra  LinkCentralen.dk Skrevet kl. 00:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak :) Mail adressen til os kan du se her http://linkcentralen.dk/om_os/

Ps. Jeg testede lige dit site med mit postnummer og den skrev 500 - Intern Fejl.

 Linkportalen med de gode links - Et godt sted at starte

Tilmeldt 3. Dec 10
Indlæg ialt: 331
Skrevet kl. 01:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Siden er alt for smal. Når jeg åbner den får jeg en følelse af 2 damer har stået på hver sin side og presset den sammen. Og min reaktion er - wtf!?

Fra Varde
Tilmeldt 9. Jan 06
Indlæg ialt: 1752
Fra  LinkCentralen.dk Skrevet kl. 02:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvad opløsning køre du med ?

Ja den er lavet smal men har nu aldrig hørt det skulle være så slemt som du beskriver :)

 Linkportalen med de gode links - Et godt sted at starte

Fra København
Tilmeldt 5. May 10
Indlæg ialt: 522
Fra  RasmusKnabe.com Skrevet kl. 03:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg bliver i tvivl om hvad du egentlig spørger om? - Altså.. Du har et stramt layout, og har her puttet en banner reklame ind på en helt naturlig måde i henhold til dit eksisterende layout (med den undtagelse at der mangler lidt margin under reklamen). 

Man kan have forskellige meninger om dit generelle layout men hvorfor skulle denne generiske tilføjelse af noget indhold se mere tosset ud end resten af det indhold der er på siden?

Eller spørger du måske i virkeligheden om noget helt andet? - Hvis du spørger om hvor det er bedst at placere en banner annonce så vil man typisk sige at den skal placeres over "the center fold" - altså i starten af siden så den er synlig med det samme og du ikke behøver at scrolle for at se den.. Den position kan du tage flere penge for, men det er jo samtidig en position der hurtigt konkurrerer med alt muligt andet indhold du også gerne vil have at besøgende lægger mærke til med det samme.. 

Fra København
Tilmeldt 23. Sep 13
Indlæg ialt: 33
Fra  Mediagraphic Mediagraphic Aps Skrevet kl. 08:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg synes også den ser noget smal ud;) Men ellers helt fint layout...Yes

Tilmeldt 3. Dec 10
Indlæg ialt: 331
Skrevet kl. 23:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Her et shot som den ser ud på min skærm, en 15tommer bærbar. Ved ikke lige hvad opløsningen er, er vist også ligemeget. Som det vist kan ses fylder den cirkus halvdelen af min side. 

Ved ikke lige hvordan din side er lavet men måske du skulle overveje at bruge noget twitterbootstrap template. 

Tilmeldt 3. Dec 10
Indlæg ialt: 331
Skrevet kl. 23:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Lige for at uddybe, det er ikke fordi jeg mener siden ser ringe ud. Men, moderne sider udnytter pladsen. Åbner jeg din side føler jeg det som om der er noget galt, Det virker bare for mærkeligt den er så smal. 

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)