Jeg har sendt en motorcykel reservedel til 1.000 kr til en kunde, og dagen efter ringer han og siger at varen er i stykker og at vi skal sende en ny. Min medarbejder siger at han skal sende billeder eller varen retur for at modvirke snyd.
En uge senere sender han billeder af pakken der nærmest er kørt over. Og nu vil Post Danmark ikke dække den da der skal reklameres inden for 1 døgn ved synlige skader.
Er der nogen med nogle gode ideer? For nu synes kunden jo helt sikkert at det er vores firma der er nogle idioter nu…
Ja, det er selvfølgelig nemt for mig at være bagklog, men en anden gang skulle I nok kontakte Post Danmark straks og fortælle at kunden har klaget. Så ligger der en reklamation indenfor det døgn (som i øvrigt lyder helt urimeligt) og så må de jo få dokumentationen, når den kan fremskaffes.
Jeg har sendt en motorcykel reservedel til 1.000 kr til en kunde, og dagen efter ringer han og siger at varen er i stykker og at vi skal sende en ny. Min medarbejder siger at han skal sende billeder eller varen retur for at modvirke snyd.
En uge senere sender han billeder af pakken der nærmest er kørt over. Og nu vil Post Danmark ikke dække den da der skal reklameres inden for 1 døgn ved synlige skader.
Er der nogen med nogle gode ideer? For nu synes kunden jo helt sikkert at det er vores firma der er nogle idioter nu…
Hav en god dag - Kasper
Sorry jeg ikke lige har fulgt op.. Nå men vi fik endelig tilsendt varen fra kunden og vi kunne så heldigvis se at han selv havde monteret varen forkert og dermed ødelagt den. Han prøvede bare at snyde sig til en ny vare
Jeg gav ham besked om at han kunne købe en ny eller betale fragt for at få den sendt tilbage. Så hørte jeg aldrig fra ham igen!