Hej Amino, Jeg er uddannet multimedie integrator og har i de sidste 2 år arbejdet på et system som skal gøre virksomhedernes hverdag lettere ved at holde styr på deres kunder med hvem der har sagt hvad hvornår til hvem. Jeg har indbygget mail så medarbejderne/ejerne i virksomhederne kan forbinde deres mail til systemet og så finder systemet ud af hvem du har skrevet med og ligger de mails ind på kunderne som du har oprettet eller importeret. Det kan også oprettes faktura direkte i systemet og jeg har allerede en samarbejdes aftale med Billy og skal i gang med Dinero og E-connomic, så bogføringen af alle faktura bliver 100% automatisk. Der er også indgået en samarbejdes aftale med 2 telefon udbydere så alle opkald både ind og udgående bliver gemt på kunden og når en kunde ringer ind kan man med 1 klik gå ind på kundens side eller med 1 klik oprette kunden. Hvis du stadig læser og synes at ovenstående lyder spændende, så har jeg brug for din hjælp. Jeg kan udvikle, men jeg kan ikke markedsføre og midlerne er lidt begrænset så jeg søger en som også kan skyde kapital ind som KUN skal bruges på markedsføring. De ovenstående funktioner er en udvidelse som næsten er færdig, jeg vil gerne lancere dem på samme tidspunkt at det også kan markedsføres. Systemet har været online siden December 2014 og er blevet opdateret løbende, der er allerede kunder, men der må jo gerne komme endnu flere endnu hurtigere så der kan komme nogle flere udviklere på projektet. Skriv endelig hvis i har nogle spørgsmål eller tips :) Mvh Lasse |
Jeg er selv udvikler og kender problematikken med at finde den rette samarbejds partner.
Held og lykke! :D