Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Wikipedia artikel flaget som ikke-neutral?

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Fra København
Tilmeldt 5. Feb 16
Indlæg ialt: 64
Fra  BureauOversigten.dk Skrevet kl. 09:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino folkens.

Jeg er en glad bruger af Wikipedia igennem mange år og har endda doneret til dem, som tak for et super godt website, men da jeg for første gang skulle ind og oprette en side på Wikipedia blev den stemplet som 'forslået omskrevet' da jeg selv har en tilknytning til virksomheden jeg skrev om - hvilket er helt korrekt (jeg var dog ikke klar over at det så automatisk gjorde mig ude af stand til at oprette en wikipedia side om virkomheden).

Men nu har jeg ændret på siden, fjernet ethvert spor af subjektive beskrivelser og tilføjet alle de relevante oplysninger om virksomheden, hvilket gør at den burde leve op til standarderne for en virksomheds beskrivelse på wikipedia - men jeg vil jo altid have en tilknytning til virksomheden... Så jeg håber at der er nogle andre som er objektive der kan vurdere (og redigere) på denne wiki side, så den måtte fremstå mere neutral og dermed få fjernet disse 'advarsler'?

Siden det drejer sig om er: https://da.wikipedia.org/wiki/CatalystOne

Mange venlige hilsner og på forhånd tak.

David Rasmussen

Tilmeldt 15. May 12
Indlæg ialt: 2492
Skrevet kl. 10:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Mon ikke du bare overtræder visser regler om reklame på Wiki?

Hvilken relevans har det at omtale det nævnte firma på Wiki?

Fra Silkeborg
Tilmeldt 12. Jan 16
Indlæg ialt: 397
Skrevet kl. 10:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Du har overset notabilitet, uden det får artiklen ikke lov at blive på Wikipedia.

Har i vundet nogle priser? Er i størst indenfor et eller andet? Har i nogle specielle patenter? Banebrydende research? Eneste virksomhed som X?

Og ovenstående skal helst være med henvisning til en ekstern resurse, f.eks. en avisartikel om en præmieoverrækkelse for hvad end det måtte være eller evt. bare en pressemeddelse om at i samarbejder med regeringen i et bestemt land.

Se eventuelt den her artikel om en lillebitte SAAS virksomhed som eksempel, det er nok der du skal hen for at nå mindstekravet: https://en.wikipedia.org/wiki/Educa

Head of SEO hos Kendskab. Kontakt mig!

Fra København
Tilmeldt 5. Feb 16
Indlæg ialt: 64
Fra  BureauOversigten.dk Skrevet kl. 10:48
Hvor mange stjerner giver du? :

God pointe omkring notabilitet. De er absolut en af de førende leverandører af HR software i Norge og har en lang og spændende historie (eksisteret siden 2001) og har blandt andet et samarbejde med skoler i Indien om uddannelse af fattige unge inden for IT og software udvikling - jeg dog skal have helt styr på detaljerne før jeg skriver det ind på Wikipedia.

Alt i alt er der massere af spændende og relevant information.

Omkring referencer, så skal jeg nok sørge for at have links til eksterne referencer når jeg opdatere siden.

Tak for referencen til Educa artiklen, den kan sikkert inspirere mig.

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)