Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Ipad app - plantegning samt drag&drop, findes det?

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Fra Odense
Tilmeldt 23. Oct 15
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 13:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer :-)

Jeg håber i kan hjælpe mig.

Jeg leder efter en app til Ipad, hvor jeg har mulighed for at "grov-skitsere" en plantegning af et lager, og herefter have mulighed for at trække små ikoner ind på tegningen? Ikonerne skal jeg selv kunne oploade.

Det skal gerne ende med at minde om de her plantegninger man kender fra evakueringsplaner, hvor man kan se samlingspunkt, hjertestartere, pulverslukkere mm.

Jeg ved godt det er lidt et longshot - men måske nogle af jer derude kender til et program jeg kan benytte? Som sagt helst til Ipad, men hvis i har et forslag til PC må i gerne komme med det.

Tak!

Tilmeldt 26. May 14
Indlæg ialt: 74
Fra  KXT Development Skrevet kl. 13:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Har du mulighed for at linke til et billede, af en plantegning fra en evakueringsplan, så er det lidt nemmere at relaterer til hvad du har behov for :) 

Fra Odense
Tilmeldt 23. Oct 15
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 13:51
Hvor mange stjerner giver du? :
Tilmeldt 26. May 14
Indlæg ialt: 74
Fra  KXT Development Skrevet kl. 13:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg kender desværre ikke til en iPad app, der har denne funktionalitet..

Det tætteste på jeg kender, der kan noget ligende vil være et tegne program, såsom photoshop eller ligende. Udover photoshop ved jeg at Dalux laver en hel del med plantegninger og bygningskonstruktioner.

Hvis du er interesseret I det vil vi kunne give et tilbud for hvad vi kan lave en iPad app til dig, tilpasset lige præcis disse behov, og med de ikoner du har behov for ?.

Fra Odense
Tilmeldt 23. Oct 15
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 14:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for svaret :-)

Jeg havde godt tænkt på Photoshop, men havde håbet der var en anden mulighed.

Jeg tager et kig på Dalux.

I første omgang er vi ikke interesseret i at skulle ud og få udviklet en app, men hvis vi ikke har andre muligheder, bliver det nok løsningen. Har du en mail jeg kan fange dig på, hvis det er? Så vender jeg tilbage hvis det bliver aktuelt.

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)