Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hjælp til at tage kontakt til leverandør

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 29. Jun 11
Indlæg ialt: 62
Skrevet kl. 15:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har fundet et produkt som jeg mener ville have en god chance på det danske marked.

Konkurrence er næsten ikke eksisterende, især ikke i samme prisklasse.

Mit spørgsmål er, producenten sælger selv sine varer på amazon og deres egen hjemmeside og leverer også selv til store del af Verdenen, men det er dyrt i forsendelse og jeg ser et godt potentiale i at købe større partier for videresalg herhjemme.

Hvordan skal jeg tage kontakt til virksomheden?

Når de har deres egen butik, er der så overhoved mulighed for at jeg kan vidersælge deres vare?

Jeg er ikke helt sikker på hvordan jeg tager det næste skridt.

Fra Rødovre
Tilmeldt 21. Jan 16
Indlæg ialt: 160
Fra  Meal4U ApS Skrevet kl. 19:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej, 

Hvorfor tager du ikke spørgsmålene med leverandøren direkte? :) 

Vh, 

Meal4U.dk

Fra Odense
Tilmeldt 24. Nov 09
Indlæg ialt: 104
Fra  Krudtborgen - Fyrværkeri i Odense Skrevet kl. 19:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Godaften

Jeg kan ikke se hvorfor du ikke skal kunne sælge for dem. Alt andet lige vil det betyde at de får solgt flere produkter, og det har de formentlig en interesse i. 

Hvis der er nogle kontaktoplysninger enten i form af mail eller telefonnummer, er det bare at tage kontakt. Alt efter virksomhedens størrelse kan du eventuelt prøve at finde ud af hvem der har ansvaret for salget, og dermed hvem du skal i kontakt med. 

Held og lykke med det!

Med venlig hilsen

Sebastian Kania

Krudtborgen sælger fyrværkeri i Odense.

Tilmeldt 3. Feb 06
Indlæg ialt: 12666
Skrevet kl. 19:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Hvor i verden er virksomheden beliggende?  Normalt vil det være klogt at ringe til dem, for at få navnet på den rigtige kontakt person.  Alternativt kan du undersøge om de evt. udstiller på en eller anden fagmesse.

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)