Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Virksomhed struktur

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Fra København
Tilmeldt 17. May 16
Indlæg ialt: 1091
Skrevet kl. 00:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvid jeg opretter et holdingselskab Q der efter opretter et andet holdingselskab P derved opretter et datter A og det datterselskab sælger tøj .

Kan jeg oprette et andet holdingselskab under Q som igen opretter et datterselskab B der sælger mad og holde de to forskellige drift adskilt?

Fra København
Tilmeldt 17. May 16
Indlæg ialt: 1091
Skrevet kl. 00:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Kan jeg undgå sammenbeskatning reglen ved den strukture ?

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 08:14
Hvor mange stjerner giver du? :

1. Ja. Du kan lave alle de selskaber du vil og i fri struktur. Jeg fatter nu ikke meningen med flere holdingselskaber. Der vil kun være tale om ekstra omkostninger til administration, forsikringer mv.

2. Hvis selskaberne er danske vil der være tvungen sambeskatning.

Fra Kolding
Tilmeldt 27. Oct 14
Indlæg ialt: 46
Fra  Treemy ApS Skrevet kl. 13:36
Hvor mange stjerner giver du? :

nej du kan ikke undgå sammenbeskatning.

hvorfor ikke bare have P med alle de datterselskaber du har lyst til? på den måde er driften også adskilt.  - tænk på omkostninger til bank, forsikring, revision, evt, kommer hurtigt op i en hvis omkostning.

Fra København
Tilmeldt 17. May 16
Indlæg ialt: 1091
Skrevet kl. 15:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Okay. Tak for svaret

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46540
Fra  John Hannover Skrevet kl. 23:37
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

dit spørgsmål lugter lidt af at det er en meget ny og spæd start, hvor mange tænker - jeg skal ha mig et konglomerat - tøj - mad - service hver sin virksomhed og en masse holdingselskaber

Start med at være 100% sikker på du overhovedet skal have mere end ET selskab, som sagtens kan lave flere ting, så du ikke står med en masse overflødige omkostninger og administration - som næste overvejelse - er holding måske/måske ikke sagen - det vil bl.a afhænge netop af f.eks ønske om sambeskatning og ikke af ønske om at holde tingene helt for sig uden sambeskatning - se evt http://johnhannover.blogspot.dk/2014/12/holding-kort-om-for-og-bagdele.html  

vh John Hannover

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)