Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Søger Panserglas til Iphone 5/6 og iPhone 6 PLUS

Side 2 ud af 2 (17 indlæg)
Fra London
Tilmeldt 4. Jan 15
Indlæg ialt: 1351
Fra  Jannik Hansen Ltd. Skrevet kl. 21:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Mr. A:

Jeg vil tro bedste sted er aliexpress for private (en af gangen), men må man købe dem uoriginalt, jeg tror det ikke...det samme gælder sikkert de andre steder der er nævnt i tråden.

Aliexpress er vidst ejet af Alibaba så vidt jeg husker. 

Men begge portaler glimrende kontakt netværk til Asien. :-)

Tilmeldt 26. Jan 08
Indlæg ialt: 1259
Skrevet kl. 07:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Korrekt Jannik, men alibaba er en b2b platform hvor du skal købe hele varepartier som udgangspunkt, aliexpress er deres b2c platform hvor små kunder kan købe varer enkeltvis (og uden porto) som eller kun sælges i partier via alibaba.

Trådstarter skal godt nok bruge 200 men blandet - er ikke overbevist om de bliver glade for den ordre på alibaba. Det er for småt!

Mvh

Fra London
Tilmeldt 4. Jan 15
Indlæg ialt: 1351
Fra  Jannik Hansen Ltd. Skrevet kl. 09:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Mr. A:

Korrekt Jannik, men alibaba er en b2b platform hvor du skal købe hele varepartier som udgangspunkt, aliexpress er deres b2c platform hvor små kunder kan købe varer enkeltvis (og uden porto) som eller kun sælges i partier via alibaba.

Enig.

Mr. A:

Trådstarter skal godt nok bruge 200 men blandet - er ikke overbevist om de bliver glade for den ordre på alibaba. Det er for småt!

Det har jeg saksuseme gjort flere gange :-) De er altid griske for ordre, de vil bare have lidt penge for Fragten... Men det er jo godt givet ud hvis man får kost prisen ned fra 60 -> 10 kr :-)

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 09:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg søger stadig panserglas. Da ham som skulle leverer panserglas, ikke alligevel kan.



Vh

Fra Aalborg
Tilmeldt 1. Nov 11
Indlæg ialt: 34
Fra  BalderClothes.com HeimdallNordic.com Skrevet kl. 00:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

Jeg kan sagtens levere høj kvalitets panserglas til dig til en rigtig god pris! Se hvad vi har på: https://panzerscreen.dk/butik/ 

Ser frem til, at høre fra dig :-)

Fra Aalborg
Tilmeldt 1. Nov 11
Indlæg ialt: 34
Fra  BalderClothes.com HeimdallNordic.com Skrevet kl. 00:50
Hvor mange stjerner giver du? :
Fra Nyborg
Tilmeldt 16. Dec 14
Indlæg ialt: 91
Fra  Fyns IT Service Nordic-Distribution Skrevet kl. 19:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej.

Vi kan sagtens hjælpe dig hos www.Proparts.dk - Vi kan lave et tilbud på panserglass som jeg tror du IKKE finder andre steder i DK.

Send mig en mail på michael@proparts.dk så skal jeg hjælpe dig igennem det hele.

 

Michael Madsen

Proparts.dk

Side 2 ud af 2 (17 indlæg)