Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

PTC lovligt i Danmark?

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 6. Jun 16
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 09:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle sammen.

Jeg har længe gået med ideen om at starte mit eget PTC site op, "Paid to Click"

Jeg er dog i tvivl om loven mht dette, jeg har kigget "pyramide-spil" loven i gennem, og jeg finder ikke helt det jeg skal bruge.

Der findes et utal af PTC sites, nogle er baseret i USA, og andre i Portugal, jeg kunne let nævne et par stykker, ved bare ikke om det er i strid mod Amino's retningslinjer.

Men for at forklare bare lidt om sådan et PTC site, du registrerer dig på siden, og får derefter X antal reklamer tildelt, som du klikker på, og skal enten verificere "klikket" med at klikke på et billede der vender på hovedet, eller noget helt andet, sådan at siden ved at du ikke snyder på nogen måde, og herefter er alt op til dig selv, vælger man at opgradere ens konto fra "standard" til f.eks "golden" så er det helt op til en selv, hjemmesiden presser dig aldrig ud i noget.

Jeg valgte derfor at komme herind på Amino, for at høre jer om i vidste om det kunne lade sig gøre, og hvis det ikke kunne lade sig gøre i Danmark, kan jeg så starte sådan et PTC site op, som kører kun i udlandet?

Mvh

Tilmeldt 26. May 14
Indlæg ialt: 74
Fra  KXT Development Skrevet kl. 09:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Ja det kan godt lade sig gøre at lave et PTC site i Danmark, så længe du overholder de danske lovgivning inden for pyramide-spil, har nogle annoncører til din side, og skriver i betingelserne at brugerne selv er ansvarlige for at betale skat af de penge de tjener på siden.

Tilmeldt 24. Feb 16
Indlæg ialt: 316
Skrevet kl. 09:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Der er ikke noget ulovligt i at lave et PTC site, men de fleste affiliateprogrammer tillader ikke denne slags cash back programmer.

Jeg har iøvrigt svært ved at se værdien i at annoncerer på et PTC site, så jeg tror det bliver svært at finde annoncører.

Mvh. Karsten Sønderup

Tilmeldt 6. Jun 16
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 09:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Karsten.

Jeg giver dig helt ret, værdien er tabt i Danmark, fordi der er ikke rigtigt nogle der gider og bruge XX minutter om dagen, på at tjene småpenge, men "markedet" i udlandet er faktisk okay.

Hvis jeg kigger på Grandbux, de har udbetalt næsten 2 millioner $ siden de startede deres side op, og nogle har sågar været på markedet siden 2007 (Neobux), så det er ikke helt umuligt at starte det op, dog kræver det selvfølgelig at nogle gider at annoncere på siden.

Tak for dit svar!

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)