Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Tag Produktteksten fra bagsiden af et produkt, og bruge på webshop.

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Fra Randers
Tilmeldt 8. Jan 07
Indlæg ialt: 44
Skrevet kl. 15:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Mit spørgsmål er ret simpel. Må man bruge den produkttekst der står på bagsiden af en vare man skal sælge på sin webshop. Eller skal man selv skrive en produkttekst?

Mvh

Martin

Fra Ringsted
Tilmeldt 21. May 12
Indlæg ialt: 1747
Skrevet kl. 15:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Skriv din egen. Teksten på produktet tilhører dem bag produktet, ikke dig.

Det er også bedre at have unik tekst, ellers står man ikke i særlig god lys med Google.

Sov bedre om natten med en kontinentalseng

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 14999
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 15:37
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Det afhænger meget af, hvilken tekst der er tale om. Du kan formegentlig sagtens tage store dele af teksten, uden at du krænker nogen, da sådanne tekster sjældent har værkshøjde, læs hvad det er her.

Når det er sagt, så er der rigtig mange firmaer, som benytter disse tekster, hvorfor der er stor chance for, at der skabes DC, læs hvad det er her.

Så anbefalingen herfra er, at du tager de vigtigste informationer og fakta, og ellers selv skriver en produkttekst :)

Billige designer Solbriller hos Customfit.eu

Tom Ford Solbriller -- Lacoste -- Carrera - Oakley - Chloe mm. Alt er på lager! Leveringstid 1-3 dage til DK.

Naturprodukter fra Cosmos Co. Argan olie - Kaktus olie - Grønt ler mm.

Link til Amino ekspertbloggen, hvor jeg skriver om lidt af hvert...

Fra Randers
Tilmeldt 8. Jan 07
Indlæg ialt: 44
Skrevet kl. 16:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Mange tak for jeres gode svar!

Jonas

Det her du bestemt ret i, at det ville være dårlig SEO, at bruge Produkttekst alle bruger.!

Så jeg må jo i gang med at skrive en fandens masse produkttekster, og bruger det tip fra Fashion-Seller.

Fra Sandkrogvej 12, 7790 Thyholm
Tilmeldt 14. Apr 05
Indlæg ialt: 8725
Fra  Kjers ApS Skrevet kl. 17:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Martin J:
Så jeg må jo i gang med at skrive en fandens masse produkttekster, og bruger det tip fra Fashion-Seller.

Ud over de nævnte ulemper ved at bruge pakkens bagsidetekst, skal du også være opmærksom på at skrive teksten på en måde, så den inspirerer til salg - og konverterer. 

Vi har skrevet lidt om det i et par blogindlæg:

http://tekstspot.dk/tekst-er-ikke-bare-tekst-oeg-konverteringen-med-878/

http://tekstspot.dk/sikker-tekst-saelger-kondomer/

http://tekstspot.dk/4-dobbelt-kundevaerdi/

Hovedpointerne er, at du skal skrive på din målgruppes hjemmebane, og på en måde, så kunden let kan forestille sig selv bruge produktet.
Og så skal du sikre en utvetydig call to action.

Venlig hilsen

Hans

Fra Randers
Tilmeldt 8. Jan 07
Indlæg ialt: 44
Skrevet kl. 20:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for dine links Hans.

Jeg har også på fornemmelsen, at dette nok bliver en af de svære opgaver, i forhold til at starte en webshop op!

Så jeg må lige i tænke boksen, og se på hvad for et tekst sprog der ville være bedst for min side og mine kunder!

Tilmeldt 4. Feb 08
Indlæg ialt: 1314
Fra  Kirstens Quilt Skrevet kl. 22:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Det kommer nok lidt an på, hvad der står i teksten. Jeg sælger bl.a. mønstre i min webshop, og der lægger jeg et scannet billede af  forside og bagside af pakningen ind.

På den måde kan kunden se det samme i webshoppen, som de kan se, hvis de står i den fysiske butik. Den tekst, der er på fx bagsiden af mønstre er nødvendig for at finde ud af, hvad der ellers skal købes. Jeg har aldrig haft problemer som følge af det.

MVH

Kirsten

Kirsten www.kirstensquiltshop.dk

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)