Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Integration med kassesystem, lagersystem og magento webshop

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 7. Jun 16
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 09:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg bøvler med at integrere min kasse (sofier), min magento webshop og et lagersystem. Jeg søger detail butiksejere, som har gode erfaringer med det. Og virksomheder, som lever af at lave integrationerne.

Jeg ønsker overblik over mit store lager (jeg har en guldsmedebutik med mange leverandører og egen produktion), og vil gerne slippe for at kunder køber varer på webshoppen, som er udsolgte.

Hvad har I andre gjort, så I sparer tid og får overblik?

Venlig hilsen Maria

Fra Værløse
Tilmeldt 5. Nov 07
Indlæg ialt: 686
Fra  Kammalou.com Skrevet kl. 10:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Maria,

Skriv eventuelt til sales (@) kammalou.com

Vi har praktisk erfaring fra smykke virksomheder med egen lager, produktion og fysiske butikker.

SAFe SPC, Magento Expert, Jira Guru, Kammalou.com

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 11:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Maria,

Folk gør som oftest det samme, men med mange forskellige systemer.

Der er et system som er ansvarlig for lagerantallet. Det system bliver informeret om indkøbsordre, nedskrivninger af lager samt evt. reklamationer. Tallet herfra skal overføres til din webshop, så den kan læne sig op af hvad der findes her.

Normalt vil Magento opdatere tallene i faste intervaller, eksempelvis hver kvarter hvis de resterende systemer understøtter det (afhænger også af hvor mange varenumre det drejer sig om). Hvis det ikke er ofte nok, kan der tilføjes et tjek så lagerantallet på varene i kurven kontrolleres igen når kunden går til checkout. Det kræver dog at dit system har et API som Magento kan kalde.

Så vidt jeg kan læse mig til på Sofiers hjemmeside, så har de et API der gør det ret let at trække data ude på produkterne. Så hvis kassen har lagerantallet vil det være muligt at trække varenummer samt lagerantal ud på produkterne og importere dem i shoppen i faste intervaller.

Hvis dit økonomisystem er Navision, vil det normalt være her der integreres til.

Jeg vil anbefale at dem der står for udviklingen af din webshop også laver integrationen. Så de kan stå ved den fremadrettet og videreudvikle på den hvis du en dag ønsker at eksportere ordre fra shoppen. Eller importere flere stamdata på produkterne og ikke kun lagerantal.
Jeg skal gerne hjælpe med at klæde dem på til opgaven, hvis de ikke har prøvet det før.

Fra Århus
Tilmeldt 29. Jan 07
Indlæg ialt: 46
Fra  iPos // Detailkompagniet // iConomy Skrevet kl. 12:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Maria

jeg kan ikke hjælpe dig med Sofier, men jeg kan henvise til vores kassesystem iPos som har velfungerende integration til Magento.

Du opnår du fuld lagerstyring og dine vare på shoppen flyttes automatisk ned i kassesystemet, og det samme gælder alle nye vareoprettelser fremadrettet

Den opdatere hvert 30 sek, så du vil altid have et præcist billed af din lagersituation både på web og i butik.

Ønsker du få økonomisystem integreret, kan vi også hjælpe med den del.

Vi udvikler selv Magento webshops og har selv udviklet vores integration, kassesystem og økonomisystem så der er 100% styr på alle dele af processen.

Du kan læse yderlige om vores produkter/service her:

www.i-pos.dk

www.detailkompagniet.dk

VH

Anders

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)