Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Opstart af Seed Capital virksomhed

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 10. Mar 16
Indlæg ialt: 22
Skrevet kl. 14:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino'er

Min store drøm er at starte min egen lille virksomhed som investere i helt små start up virksomheder.

Jeg har selv en sjat penge til at smide i, men mangler viden og erfaring til at komme igang.

Derfor vil jeg høre her på siden om det er en mulig opgave, hvor stor kapital man burde have som minimum, samt om nogen evt. kunne have interesse i at være med.

Håber jeg kan blive klogere på om det er en drøm jeg skal smide i gemmeren og vente, eller om det rent faktisk kan lade sig gøre.

Mvh

Tilmeldt 9. Mar 14
Indlæg ialt: 1562
Fra  Debedstepriser.com Skrevet kl. 15:05
Hvor mange stjerner giver du? :
Tilmeldt 20. Jun 14
Indlæg ialt: 1381
Fra  Arguins Skrevet kl. 15:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Er det en silent partner du drømmer om at være, eller en aktiv?

Hvad er dine kompetencer, såfremt du vil være aktiv?

Hvor stor en ramme har du tænkt dig at investere indenfor, total?

Tilmeldt 10. Mar 16
Indlæg ialt: 22
Skrevet kl. 15:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Min plan er både at være silent og aktiv partner, men kommer meget an på virksomhederne. Dog er det noget jeg brænder meget for, så derfor vil jeg gå efter at være så aktiv som muligt, såfremt virksomhederne ønsker det.

Jeg har ikke rigtig nogle kompetencer indenfor opstart, men det er mit mål at få dem opbygget igennem dette. Derfor vil jeg gerne finde en samarbejdspartner eller flere, så vi kan byde ind med forskellige kompetencer samt kapitalen.

Jeg har ingen rammer for mine investeringer, det eneste krav er at der kan ses potentiale i virksomheden.

Mvh

Tilmeldt 20. Jun 14
Indlæg ialt: 1381
Fra  Arguins Skrevet kl. 15:31
Hvor mange stjerner giver du? :

OK, men du må så have andre kompetencer end opstart, siden du vil byde dig til :). Mange iværksættere har en interesse i at deres investorer også har nogle kompetencer som kan tilføres deres virksomhed. Det kunne være indenfor markedsføring, økonomi, eksport, IT, jura etc

Har du overvejet div erhvervs netværk, hvortil der kommer iværksættere for at hente inspiration/sparring/finansiering?

Connect Denmark kunne være et, men det fordrer at du har noget at byde ind med, og at din investeringsramme står mål med det medlemsgebyr der er ved et sådant netværk.

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)