Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Kontakt til teknisk udvikler hos Just-Eat

Side 2 ud af 3 (21 indlæg)
Tilmeldt 2. Jun 12
Indlæg ialt: 42
Skrevet kl. 15:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej fashion Seller

Jeg vil meget gerne sende dem en mail, men jeg vil meget gerne lidt tættere på den rigtige person end bare at sende til kundeservice. Der er ikke så mange oplysninger på deres hjemmeside, hverken på deres .dk domæne eller på .com, så hvis du kender en der kender en i enten just-eat, eller hungry eller lauritz så er jeg meget interesseret i en kontakt :-)

Fra Helsingborg
Tilmeldt 3. Apr 05
Indlæg ialt: 6555
Fra  TextReactor Skrevet kl. 15:29
Hvor mange stjerner giver du? :

De har en chat du kan prøve at se om du kan få fat i en der....

Fra København
Tilmeldt 21. Sep 05
Indlæg ialt: 441
Skrevet kl. 22:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Det lyder som en betalingsløsning til en markedsplads du leder efter? I så fald, så ville jeg tage et kig på https://stripe.com/connect

Med venlig hilsen

Martin Poulsen, Driversnote

Tilmeldt 2. Jun 12
Indlæg ialt: 42
Skrevet kl. 08:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Martin

Ja, det er en form for markedsplads jeg er ved at lave. Mange tak for link til Stripe, det ser meget lovende ud :-) Jeg kigger lige nærmere på det. 

DBH Katrine

Fra Aarhus
Tilmeldt 17. May 06
Indlæg ialt: 354
Fra  QuickPay Skrevet kl. 10:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Du er velkommen til at stille spørgsmål her - vil tro at den samlede skare besidder de fornødne kompetencer til at svare på ca. alt. Hvis du sender mig en personlig besked bliver jeg nød til at fakturere dig (en milliard), men her svarer jeg/vi gerne gratis.

Det kunne jo også hænde at der var andre som kunne have glæde af svarene.

vh

thomas

Tilmeldt 2. Jun 12
Indlæg ialt: 42
Skrevet kl. 10:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Thomas

Tak for muligheden for at stille dig et gratis spørgsmål :-)

Jeg vil gerne lave en markedsplads hvor en kan sætte noget til salg, og en anden kan købe det. Dette er enkelt nok, men der hvor det bliver besværligt er når brugerne skal modtage penge, og specielt fordi min markedsplads henvender sig til folk der bor både i og udenfor europa. Jeg har fundet forskellige betalingsløsninger, men jeg har 2 problemer som jeg ikke umiddelbart kan finde en løsning på:

1) E-wallet og KYC er besværligt.

2) De laver ikke bank-transfers i særlig mange lande så vores kunder kan ikke få deres penge hjem i deres egen bank men har dem fanget på en e-wallet.

Jeg vil gerne have mulighed for at overføre penge til sælger uden at det for det første bliver en manuel overførelse jeg skal sidde og lave, og at det derfor kommer til at koste for mange penge i bankgebyer og for meget tid.

Gir det mening?

Fra Aarhus
Tilmeldt 17. May 06
Indlæg ialt: 354
Fra  QuickPay Skrevet kl. 11:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Er desværre ikke faldet over nogen god/nem/bilig mulighed for payouts på tværs af landegrænser.

vh

thomas

Tilmeldt 10. Sep 07
Indlæg ialt: 80
Skrevet kl. 12:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Paypal er muligvis (har ikke tjekket priserne) ikke billig, men helt sikkert en mulighed som fungerer på tværs af lande.

https://developer.paypal.com/docs/integration/direct/payouts-overview/

Fra Aarhus
Tilmeldt 17. May 06
Indlæg ialt: 354
Fra  QuickPay Skrevet kl. 13:05
Hvor mange stjerner giver du? :

paypal spises hurtigt op af gebyrer

Tilmeldt 30. Oct 06
Indlæg ialt: 588
Fra  dk Skrevet kl. 23:09
Hvor mange stjerner giver du? :

KSHumle:
Jeg vil gerne lave en markedsplads hvor en kan sætte noget til salg, og en anden kan købe det. Dette er enkelt nok, men der hvor det bliver besværligt er når brugerne skal modtage penge, og specielt fordi min markedsplads henvender sig til folk der bor både i og udenfor europa. Jeg har fundet forskellige betalingsløsninger, men jeg har 2 problemer som jeg ikke umiddelbart kan finde en løsning på

Jeg har haft underenplov.dk (er lukket), som kørte samme koncept ang. betaling og udbetaling af penge. Den bedste løsning jeg fandt for ~4 år siden var Paypal. De har mulighed for overførsel via en email (brugeren skal så oprette en konto, men kan udbetale beløbet til deres bank). Det fungerede 'fint'. Udfordringen er så, at Paypal tager gebyrer både for betaling og udbetaling.

En anden udfordring er, at du skal omsætte for over 20.000/måned for at få adgang til deres API - som kan automatisere udbetalinger, og lavere gebyrer. Indtil da, er det en - mere eller mindre - manuel process.

Du skal også være opmærksom på DK lovgivning, hvis du udbetaler 'løn' til danskere som privatpersoner, skal du selv indberette det som B-indkomst via SKAT's hjemmeside. Også en manuel process.

Mit bedste bud er at ringe til Paypal og snakke med dem om hvad du gerne vil, så kan du i hvert fald vurdere om det er noget du vil gå videre med. Men det er (desværre) ikke så nemt endnu at udbetale penge til folk.

Side 2 ud af 3 (21 indlæg)