Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Facebook klikpris på 95,62 DKK.??

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Fra Århus
Tilmeldt 6. Jul 11
Indlæg ialt: 24
Fra  Eventbutler I/S Skrevet kl. 15:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer!

Jeg har en lille udfordring mht. til mine Facebook klikpriser!

Jeg har opsat en kampagne med 120.000 personer i målgruppen og acceptere både visninger på computer og mobil. (se evt. vedhæftede billede)

Men Facebook mener, at jeg skal acceptere 95,62 DKK pr. klik for at få mine annoncer vist, hvilket jeg mener er helt uhørt! 

Jeg har tidligere betalt mellem 2,00 DKK og 4,00 DKK, og kan simpelthen ikke gennemskue hvad der gør, at de mener prisen skal være så høj!

Håber på jeres hjælp!

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 13. Jun 16
Indlæg ialt: 1133
Skrevet kl. 16:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Jesper,

Èn ting er, at jo flere følgere, som du får på din side, jo dyrere bliver facebookannonceringen.

En anden ting er; er det samme målgruppe, som du har annonceret til tidligere? Nogle gange kan Facebook vurdere, at din målgruppe er så lille, og derfor vælger de at hæve klikprisen.

Tjek evt. Facebook Business ud - de har mange gode råd og forklaringer. :-)

Fra Århus
Tilmeldt 6. Jul 11
Indlæg ialt: 24
Fra  Eventbutler I/S Skrevet kl. 17:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Mener ikke et højt antal følere eller en målgruppestørrelse på 110.000 brugere, kan forsvare en foreslået klikpris på 95,-. Og ja har anvendt målgruppen før med en lavere klikpris. :-)

Har gennemgået Facebook Business, men uden svar.. :/

Fra Barcelona
Tilmeldt 18. Jul 15
Indlæg ialt: 113
Fra  wearehumans.dk Skrevet kl. 10:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Det betyder ikke noget om du har flere følgere på din Facebook side. Det har ikke indflydelse på din klik pris.

Det Facebook kommer med er et suggested bid og jeg tror det er en mindre bug og dermed en fejl. I få tilfælde kan det betale sig at bruge den manuelle bidding på Facebook, men jeg vil helt klart anbefale at køre oCPM og lade Facebook optimere automatisk til at give dig de billigste link klik.

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)