Èn ting er, at jo flere følgere, som du får på din side, jo dyrere bliver facebookannonceringen.
En anden ting er; er det samme målgruppe, som du har annonceret til tidligere? Nogle gange kan Facebook vurdere, at din målgruppe er så lille, og derfor vælger de at hæve klikprisen.
Tjek evt. Facebook Business ud - de har mange gode råd og forklaringer. :-)
Mener ikke et højt antal følere eller en målgruppestørrelse på 110.000 brugere, kan forsvare en foreslået klikpris på 95,-. Og ja har anvendt målgruppen før med en lavere klikpris. :-)
Har gennemgået Facebook Business, men uden svar.. :/
Det betyder ikke noget om du har flere følgere på din Facebook side. Det har ikke indflydelse på din klik pris.
Det Facebook kommer med er et suggested bid og jeg tror det er en mindre bug og dermed en fejl. I få tilfælde kan det betale sig at bruge den manuelle bidding på Facebook, men jeg vil helt klart anbefale at køre oCPM og lade Facebook optimere automatisk til at give dig de billigste link klik.