Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Vigtig milepæl i mit iværksætter eventyr

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 2. May 16
Indlæg ialt: 27
Fra  Dropnlocal Skrevet kl. 20:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har efterhånden postet lidt videoer i min forvandling fra lønmodtager til iværksætter. Jeg kan nu sige at en vigtig milepæl er nået for mit projekt:

Følg min ide her: Facebook.com/dropnlocal

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 5. Nov 12
Indlæg ialt: 610
Skrevet kl. 21:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

Spændende projekt du har gang i. Det minder en del om http://dropandgo.nl/, men ingen skam at lade sig inspirere, og er da heller ikke helt samme koncept.

Forskellen er at den hollandske pendant kun har en enkelt centralt placeret adresse som de selv ejer. Er det noget du selv har overvejet? Jeg kan se fordele og ulemper ved begge modeller.

Held og lykke med projektet.

Tilmeldt 2. May 16
Indlæg ialt: 27
Fra  Dropnlocal Skrevet kl. 21:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej. Tak for tippet, kender dem ikke, men de laver præcis det men som du nævner kun med 1 lokation. Men princippet bag Drop'n'local er ikke at have faste udgifter til leje og personale.

Drop'n'local benytter eksisterende lokationer med personale og butikker som er interesseret i at få besøg af et købestærkt segment. Prisen er på timebasis og ikke pr 24 timer som banegårde og eksempelvis det firma dropandgo.com

Og så er fordelen at det i princippet kan ligge på alle hjørner hvor du har brug for det 😁 det er styrken ved konceptet og hvor hurtigt det kan udvides

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 13. Jun 16
Indlæg ialt: 1133
Skrevet kl. 21:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Jannick (det er vel Jannick, så vidt jeg husker?

Jeg følger med i dine videoer på YouTube, og jeg synes, at din ide er super fed! Det skal nok blive godt!

God vind!

Tilmeldt 2. May 16
Indlæg ialt: 27
Fra  Dropnlocal Skrevet kl. 19:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Kasper,

Tusind tak for opbakningen :-) 

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)