Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Søger indkøb / opkøb i virksomhed med sund økonomi

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 13. Jul 16
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 13:18
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej Amino´er herinde.

Jeg er en sund fornuftig ung mand med økonomien på rette sted, jeg er fastansat og mangler som sådan ikke noget.. Men jeg agter ikke at se mit liv køre ud i et stempelkorts ordning, jeg søger derfor i dette forum efter en virksomhed med en sund baggrund som evt står og leder efter et partnerskab eller et generationsskifte i nærmeste fremtid. Jeg kan bidrage med et ganske fornuftigt beløb og min arbejdskraft mod at jeg kommer i en stilling som vil kunne forme min fremtidige planer som selvstændig, jeg er som sådan ikke bekymret for hvilken branche der er tale om så længe det er plausibelt for mig at kunne tiltræde i firmaet og derved opbygge viden og erfaring indenfor den givne branche som vil være nødvendigt for et godt partnerskab og eller generationsskifte.

Mine krav er få men ufravigelige, som overnævnt et sundt firma og virksomhed som kan fremlægge et sund historik, en mulighed for at læres op så at sige til at kunne varetage den givne stilling i form af enten et partnerskab eller overtagelse af virksomheden med tiden. Beliggenhed er ikke den største hindring, hverken indlands som udenlands.

Kort om mig, jeg er 31 år, ingen børn eller kone. Jeg forstår at vil man forrest i køen kræver det hårdt arbejde og det er jeg villig til at vise i form af mine daglige resultater samt arbejdstid.

Jeg vil meget gerne stile efter onlinehandel eller ejendoms udlejning men dette er absolut intet krav. Står du og kan se mig i en given stilling med overstående muligheder men det ikke er dit eget firma, vil jeg stille en dusør eller belønning så at sige på højkant til vedkommende der vil kunne sætte mig i direkte kontakt til en virksomhed der kan tilfredsstille mine krav.

Fortsat god dag til alle herinde og videre beskeder bedes stilles i min private mail herinde da jeg ønsker en vis form for anonymitet og det samme vil alle henvendelser selvfølgelig også kunne forvente fra min side af.

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)