Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Nyt på den gode måde?

Side 2 ud af 2 (13 indlæg)
Fra Kibæk
Tilmeldt 25. Apr 07
Indlæg ialt: 1453
Fra  ClickStarter Skrevet kl. 10:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Brainstorming er jo den sjove del af alt... det vil jeg ikke tage fra dig ;-)... bare husk, at ingen ideer i brainstormingen er forkerte....

For gode ideer prøv at søge rundt efter diverse markedføringsblogs... der kan du tit finde ideer... start ex. med http://inmediablog.wordpress.com/

 

Fra Trelleborg, Sverige
Tilmeldt 6. Nov 07
Indlæg ialt: 594
Fra  Catapult Skrevet kl. 10:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Prøv en ordassociationstest. Du skal bruge en håndfuld mennesker som skal hjælpe dig. Du starter med at sige et ord som du skriver op på tavlen (eller papir) så skiftes i til at sige det første ord der så popper op til i når en 30 ord. Derefter stiller du spørgsmålet "Hvordan skiller min shop sig ud?" og så tager i ord for ord dem i har skrevet op og bruger dem som udgangspunkt for spørgsmålet.
Princippet er at man bliver nødt til at tænke meget anderledes for at orderne skal kunne relateres til spørgsmålet og det kan give nogle dejligt friske idéer (og skøre)

Held og lykke :)

Tilmeldt 8. Jan 08
Indlæg ialt: 73
Skrevet kl. 14:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Det var da en god ide. Skal have nære venner på besøg i weekenden, så de skal vist i gabestokken! Det er en svær proce, men jo mere energi jeg lægger i at blive anderledes, jo mere må det jo give i sidste end. Det er da ihvetilfælde at håbe.

 

 

Kristina- Viktorogholger

Side 2 ud af 2 (13 indlæg)