Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Ikke set før?

Side 1 ud af 2 (15 indlæg)
Tilmeldt 7. Feb 11
Indlæg ialt: 11
Skrevet kl. 22:55
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 3,0 stjerner givet af 2 person

Har en ide' som behøver hjælp med, kan naturligvis ikke forklare detaljer her men det er inden for fødevare/. Hygiejne/ hotel/ restaurant .

ideen har jeg tænkt i par år og er kommet frem til en løsning som nu skal prøve at blive realiseret.

Har behov for en kreativ og fiks på hænderne type som kan omsætte mine tanker til en prototype som skal færdigudvikles.  Egen vurdering af projektet er et stort potentiale som er meget sikker på vil blive en kæmpe succes.

Hvis interresse så prøv at skriv og lad os se om vi kan forstå hinanden.. .???

Hvis du er derude så tag chancen og skriv.....

stefffenaagaardjensen@gmail.com

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 13. Jun 16
Indlæg ialt: 1133
Skrevet kl. 06:26
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

steffen jensen:

kan naturligvis ikke forklare detaljer

Jamen.... Jeg vil også gerne hjælpe dig, men jeg kan ikke fortælle dig detaljer, da jeg er bange for, du stjæler min hjælp.

Det var selvfølgelig ironisk, og det jeg mener er, at du ikke kan få en tilstrækkelig hjælp, hvis du ikke fortæller noget mere. Hvad er det, du frygter i forbindelse med at dele din ide? Lidt konkurrence? Tænk på hvor mange mennesker, der er i verden - tror du ikke, at nogen har tænkt den samme ide før? 

Jeg anerkender fuldstændig, at hvis du har planer om at søge patent, så skal du ikke dele for meget. Men er det "bare" en god iværksætteride, så frygt ej at del ideen. En ting er i hvert fald sikker, og det er, at det er umuligt for nogle at hjælpe dig rigtigt, når du kun skriver det der. 

Læs evt. mit indlæg, der handler om, hvorfor en ide er bedst, når den er delt: http://kaspermfriis.dk/kaere-ivaerksaetter-del-din-ide/

Tilmeldt 7. Feb 11
Indlæg ialt: 11
Skrevet kl. 08:12
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 5 person

Hej Kasper

Fint med en bemærkning og et link til din hjemmside.

Vil egentlig ikke bruge tid på at kommentere på dit indlæg, da jeg ikke er herinde for at debattere.

klog du den bare videre og hold skruen i vandet.

mv

steffen

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 13. Jun 16
Indlæg ialt: 1133
Skrevet kl. 08:15
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

steffen jensen:

Hej Kasper

Fint med en bemærkning og et link til din hjemmside.

Vil egentlig ikke bruge tid på at kommentere på dit indlæg, da jeg ikke er herinde for at debattere.

klog du den bare videre og hold skruen i vandet.

mv

steffen

Hej Steffen

Jeg ønsker på ingen måde at starte en debat. Det er bare vigtigt at få nok information, hvis vi skal hjælpe dig på Amino. Men det er naturlivis 110% op til dig, hvor meget du ønsker at dele af din ide.

Du ønskes al held og lykke med din ide, og jeg håber, du finder, hvad du søger, så du bygger en succesfuld forretning!

Held og lykke. :-)

Fra Bramming
Tilmeldt 24. Jun 14
Indlæg ialt: 155
Fra  B-WEB Skrevet kl. 08:25
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej Steffen. Jeg må tilslutte mig tidligere indlæg... hvad er det du søger?

Du vil have lavet en prototype indenfor fødevare/hygiejne/hotel/restaurant... det kan - uden at jeg er fagmand - være mange ting.

Er det it-baseret? Er det en ny dispenser til håndsæbe? Er det [indsæt selv flere]

Der er ikke nogen som har en reel chance for at se, om de kan hjælpe dig - og mange gider ikke bruge tiden på at tage en snak for at finde ud af det.

Jeg siger dette i god tone, og kun for at hjælpe dig med at finde den rette.

Tilmeldt 27. Sep 10
Indlæg ialt: 395
Skrevet kl. 08:58
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 3,3 stjerner givet af 3 person

Hooolda kæft! Din spade Wink (Rolig nu, ment på en venlig måde)

Du bliver vejledt til at dele noget mere, og så "kloger" han sig?

Lad mig nu se .......

Det kunne måske hjælpe hvis du fortalte om din prototype skal være i:

Træ

Metal (herunder stål (evt. rustfri stål) Kobber, Aluminium osv.)

Plastik

Resin

Gips

Det kunne måske hjælpe hvis du fortalte om den er:

Mekanisk

Elektronisk

Automatisk

Manuelt betjent

Du kunne måske PRØVE at formulere hvor i arbejdsprocessen, indenfor de forskellige brancher, din ide skal benyttes, bare så man havde en lille ide om det er noget der kunne tænkes at ligge inden for ens kompetanceområde.

Du behøves jo ikke at dele detaljer....... men at få seriøse henvendelser på den beskrivelse du har lagt op, det er vist meget optimistisk.

Nå, Jeg kloger videre Geeked

Skrevet i al venlighed med håbet om at du kommer i hus med din ide 

Fra Silkeborg
Tilmeldt 3. Apr 07
Indlæg ialt: 1958
Fra  Vipindi Skrevet kl. 09:11
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Hej Steffen

Velkommen på Amino

steffen jensen:
Vil egentlig ikke bruge tid på at kommentere på dit indlæg, da jeg ikke er herinde for at debattere.

Så er du måske gået lidt forkert - du er på Amino som er et debatforum og har oprettet en debattråd, forvent derfor at folk vil debattere.

steffen jensen:
klog du den bare videre og hold skruen i vandet.

Mit råd til dig vil være at gå lidt mere ydmygt til de svar du får, tag imod de råd og vejledninger der kommer - spørgsmål som "jeg har en ide men kan ikke fortælle om den, vil du hjælpe" kommer op næsten dagligt og erfaringen er at der ikke er meget brugbar hjælp at få før der bliver præsenteret en del af ideen.

Hvis ikke du vil debattere dele af din ide offentligt, så tjek evt. det lokale erhvervsråd. Mange af dem hjælper med mentorordninger eller med at få tilknyttet advisoryboards og lignende tiltag.

Held og lykke med projektet

/Brian

Tilmeldt 7. Feb 11
Indlæg ialt: 11
Skrevet kl. 21:40
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 3,0 stjerner givet af 2 person

kan godt selv se jeg gjorde en forkert entre'

Beklager.

tak for god respons og fin feedback som satte mange tanker igang.

om ikke andet fik i da rykket mig hertil, 😜.

Vil gerne forsøge at uddybe meningen med det hele og vil gerne lige starte med en undskyldning til Kasper.

Tilbage til ideen, kan nogen svare på om det vil en god ide at tage en fortrolighedserklæring i brug til en evt. Samtale med kommende "partner" og jeg vil gerne prøve at uddybe hvad jeg tænker... Her på Amino.

mvh

Steffen

Tilmeldt 5. Jul 15
Indlæg ialt: 200
Skrevet kl. 22:07
Hvor mange stjerner giver du? :

"Ikke set før?" 

Det er en stupid ikke sigende overskrift du skriver - vær præcis næste gang du skriver indlæg, så du ikke spilder folks tid

Tilmeldt 27. Sep 10
Indlæg ialt: 395
Skrevet kl. 23:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Musico!
Det er ligesom gået op for ham!
Så skal der vel ikke røres mere i den gryde.

Tommel op Steffen for din undskyldning.

Side 1 ud af 2 (15 indlæg)