Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Ikke set før?

Side 2 ud af 2 (15 indlæg)
Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46556
Fra  John Hannover Skrevet kl. 23:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Inden man normalt får nogen med på fortrolighedserklæring/NDA må man forvente, at man skal kunne beskrive basis for det man vil, uden at komme med alle detaljer. Ingen vil normalt skrive under på en NDA uden at vide hvad det mon er for noget det handler om, måske er det noget som man i forvejen er i gang med, eller man låser sig på forretningsområder man ikke vil låses på

Problemet er gennemgået her http://johnhannover.blogspot.dk/2015/02/fortrolighedserklring-nda.html 

Venlig hilsen John Hannover 

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Tilmeldt 27. Sep 10
Indlæg ialt: 395
Skrevet kl. 23:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Med hensyn til fortrolighedserklæring, skal du nok ikke forvente at nogen vil skrive under før der er et reelt samarbejde i udsigt.
Så der skal du være tæt på beslutningen om valg af samarbejdspartner.
Nogle vil også nægte at skrive under,fordi de er bange for at det kan konflikte med deres egen udvikling.

Tilmeldt 7. Feb 11
Indlæg ialt: 11
Skrevet kl. 21:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Er der nogen kan hjælpe med solidworks

og hvad det koster at få bistand til at udføre en opgave.

Er det timepris etc.

steffen

Fra Valby
Tilmeldt 2. Jan 07
Indlæg ialt: 390
Fra  Workflow Skrevet kl. 09:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Steffen

Jeg kan anbefale dig at tage kontakt til MOEF.
De hjælper bl.a. med produktudvikling, prototyper osv.

Vh Brian

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 13. Jun 16
Indlæg ialt: 1133
Skrevet kl. 17:57
Hvor mange stjerner giver du? :

steffen jensen:

Vil gerne forsøge at uddybe meningen med det hele og vil gerne lige starte med en undskyldning til Kasper.

Undskyldning godtaget.

Amino er et fantastisk forum, hvor alle siger deres mening - ellers ville det være kedeligt, ikke? 

Jeg kan sagtens forstå, at man ikke har lyst til at dele sin ide, hvis man er stolt af den og derfor frygter, at den bliver "stjålet" - men det nytter altså ikke noget i den verden, vi lever i idag, hvor alting spredes ud til hele internettet indenfor få minutter af opstart. Hvis din ide er så banebrydende og genial, så bliver den nok alligevel stjålet, når du har iværksat dit projekt. 

Pøj pøj - men jeg må sige, at vi er mange herinde - som nævnt før - der vil anbefale og foretrække en mere ydmyg tilgang og modtagelse af råd. Men som sagt; undskyldning er absolut godtaget - intet problem! :-)

Hvis du føler, jeg kan hjælpe dig med andet, Steffen, så skal du være velkommen til at skrive. :-)

Side 2 ud af 2 (15 indlæg)