Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Feedback søges: Disruption på snerydningsmarkedet undervejs.. Smart+Sneplov+App=Winterservice

Side 2 ud af 2 (14 indlæg)
Fra København
Tilmeldt 23. May 06
Indlæg ialt: 99
Fra  Vinterservice Danmark Skrevet kl. 13:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Kære Fru Hartmann,

Tak for dit indlæg.

Overskriften var valgt for at fange interessen hos iværksættere, der ikke nødvendigvis ville syntes at snerydning/vejr/data ville være spændende.

Disruption er vel kort fortalt, når nye services, innovation eller netværk tager over (hermed menes; tager markedsandele eller ændrer måder at udføre forretningsgange på) Som her for snerydning i storbyerne.

Vi har med en lille ualmindeligt køretøj som en Smart, gjort det muligt at konkurrere med store aktører og deres kostbare udstyr. 

Samtidig har vi udviklet en app, som giver os nogle helt unikke fordele. 

Winterservice... Jeg syntes det lugter af penge!! Big Smile 

Du er velkommen til at komme med et forslag til et bedre navn.. 

200 kr. i abonnement (oktober - april) 

Altså kun i vintersæsonen.

Fru Hartmann... 

Havde jeg nu været i dine sko, så havde jeg inviteret på en kop kaffe i Roskilde (eller omegn), hvor jeg måske ville have fortalt om jeres

"WeatherLog V2 vejrstation med ftp server og kamera"

Forestil dig at vi tidligere har købt massive mængder vejrdata fra DMI, men nu gerne ville opsætte egne vejrmålestationer...

Det er det fede ved disruption - Nye unge kræfter bliver pludselig de bærende.

God vind!

Mvh Niels

Tilmeldt 26. Sep 14
Indlæg ialt: 330
Skrevet kl. 14:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Niels E. Bidstrup:

Der er vel kun to scenarier, uanset om det er klippekort til kaffe, frisører eller snerydning. Du kan enten købe for meget eller for lidt. Er man rigtig heldig, så går det lige op ift. vejret, men det kan vi ikke vide, vel? Du går jo heller ikke ned i 7-Eleven eller Joe&Juice med et halvt klippekort og kræver pengene tilbage.

Hos os gælder sæsonkortene for 1 sæson ad gangen

Okay, det er selvfølgelig helt op til dig selv. Men jeg synes ikke det giver mening at sammenligne f.eks. en kaffekort til 250 kr. med sneservice til 12.500 kr. Jeg kender ikke Joe & Juice, men tror ikke der klippekort kun virker i 6 måneder.

Jeg kan ej heller ikke se hvordan I skal få solgt jeres dyre løsning, fordi folk kan bare "opkøbe" hvis de vælger den billige løsning, og det kan man ikke omvendt. Og samtidig får jo I nok også kun solgt 10 stk. eftersom det kun gælder en sæson - så kan det det jo ikke betale sig at købe 30 fordi risikoen for at man ikke får det brugt og dermed er pengene spildt.

Jeg forstod ikke at månedsabb var et must, igen i min verden giver det ikke mening at man skal afkrydse noget som er et must. Hvorfor så ikke allerede ha' lavet kryds for kunden på forhånd. Og igen, jeg behøver ikke at udregne timelønnen for en måned, fordi jeg giver blot forbedringer til hvad folk kan være i tvivl om. Om det så kostede 10 kr. så er det ikke det jeg har fokus på - det er service, brugerdelen jeg kiggede på. Jeg har heller ikke taget stilling til om prisen på 10 klip er for dyr, fordi jeg formoder at det har I helt styr på.

Jeg kommer bare med mine indspark til hvad der skal være et "problem" for jeres kommende kunder

Fra København
Tilmeldt 23. May 06
Indlæg ialt: 99
Fra  Vinterservice Danmark Skrevet kl. 17:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg er super glad for dine inputs..

1) det kan godt være at vi justerer rabatten ift køb af 20 eller 30 klip men sammenligner man med priser i branchen er det skarpe priser, uanset hvad man vælger.

2) jeg får sat kryds i abonnementet, så kunden slipper for det - godt set!

God weekend
Niels

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 01:37
Hvor mange stjerner giver du? :

overveje meget meget stærkt et nyt cms system der er mange mange mange fejl i nuværende som gør siden meget meget svær at søgeord optimer , dog kender jeg ikke dit mål men tror godt det kan betale sig at investere i godt cms system eksemlemvis en Wordpress side det virker som et produkt du vil ud med 

meget ekstrem fejl siden det er muligt at tilgå dit website både med http://www. og uden www. foran dit domæne, det vil resultere du har 2 ens sider , lav en 301 redirect til din fortrukne url.

siden er ifølge google kun en side og der er lige over 1000 ord på hele din side hvor ordene er søgeoptimeret https://www.google.dk/#q=site:winterservice.dk%2F siden kan bruge som en landings page , det er nærmeste umuligt at søgeord optimere en side der kun har en forside , hvis du kan rette duplikat problemet på siden kan siden få en rimelige placering men meget meget svært få siden i toppen kun med en side 

alle billeder på siden mangler al teksten på siden og alle billeder mangler titler på siden 

der mangler en god del facebook likes på siden og god ide også med google plus på siden 

siden er noget af det aller værste kodet jeg har set til dato måske værste ifølge google så er hastigheden ekstrem dårlig derved bliver din side placeret dårligere derved https://developers.google.com/speed/pagespeed/insights/?url=winterservice.dk&tab=desktop

sæt desuden i fodnoten dit cvr nummer 

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Side 2 ud af 2 (14 indlæg)