Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Import Fra Japan Fragt pris

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Fra København S
Tilmeldt 26. Nov 13
Indlæg ialt: 42
Skrevet kl. 09:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Alle 

Jeg har et spørgsmål. 

det er at jeg har svært ved at finde en pris på skibs Fragt af en 20 ft container som bliver sendt fra Yokohama Japan til nordhavn varene vejer  3600 kg I  er der nogen der Kan hjælpe mig med at give mig en pris på Det. Det skal være C&F 

Jeg har fået en pris fra exporteren I Japan som er 2000 us doller fra Yokohama til københavn 20FT vejer 3600kg og Det er som C&F er Det en fin pris Eller er Det Langt over marked

Håber der er nogen der Kan hjælpe 

mVH 

Hb world

 

Tilmeldt 3. Feb 06
Indlæg ialt: 12654
Skrevet kl. 13:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Har du virkelig behov for en hel container til noget gods der kun vejer 3.600 kg ?  hvad er volumen af dit gods. Har du overvejet om dit gods kan sendes som stykgods. det der i fagsproget bliver betegnet som LCL. 

Mht fragt er det ikke hensigtsmæssigt at bruge en betegnelse som C&F  for det er rimeligt uklar hvad den dækker over. Jeg vil anbefale at du bruger Incoterms betegnelser, så er der aldrig tvivl om hvem der er ansvarlig som hvad.

 

Fra København S
Tilmeldt 26. Nov 13
Indlæg ialt: 42
Skrevet kl. 13:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Ravn 

tak for svar men Det skal være FLC

Kan du svare mig hvor jeg Finder de bedste priser fra Japan Eller on 2000 doller for C&F er en god pris ? 

Mvh 

Tilmeldt 3. Feb 06
Indlæg ialt: 12654
Skrevet kl. 15:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Umuligt at svare sig, da jeg ikke ved hvad udgifter C@F inkludere.  som sagt brug incoterms for nn du alle misforståelser.   

Ring til nogle danske speditører og få et tilbud fra dem.   prøv f.eks p primecargo eller DSV

hilsen Ravn

Fra København
Tilmeldt 4. Dec 13
Indlæg ialt: 88
Fra  Transporteca Skrevet kl. 09:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej HB World,

Når du har fået en "C&F" pris er det sandsynligvis det, som svarer til CPT København som Incoterm, hvilket vil sige at din leverandør har fået en pris fra en speditør eller rederi, som inkluderer omkostningerne frem til containeren ankommer til Københavns havn. Vær dog opmærksom på at forsikring ikke er med i prisen, så med mindre du er dækket gennem en anden forsikring, så vil det være en god ide at tegne separat transportforsikring. Prisen på USD 2000 lyder ikke helt skæv, dog skal du huske at hvis du benytte den løsning, så vil der komme ekstra omkostninger for håndtering og udbringning af containere i Danmark, samt fortoldning.

Hvis du vil være sikker på hvad den samlede omkostning er, så kan du få en pris fra en Dansk speditør, all-in, med levering i Danmark. Check først din aftale med din leverandør, hvilke handelsbetingelser du har købt varerne på, typisk om det er FOB eller EXW, og oplys dette til speditøren, så du er sikker på alt er med. FOB betyder at du afholder omkostningen fra havnen i Japan til din adresse i Danmark, EXW betyder at dy afholder omkostningerne fra din leverandørs adresse til din adresse i Danmark. Vær også opmærksom på at prisen afhænger af om du skal have leveret containeren på jorden, eller du kan tømme den fra en lastbil, samt hvor lang tid du skal bruge til at tømme den.

Sig til, hvis du har andre spørgsmål.

Venlig hilsen,

Morten

Fra København S
Tilmeldt 26. Nov 13
Indlæg ialt: 42
Skrevet kl. 08:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Morten 

Mange tak for et meget detaljeret svar. Det hjalp meget tak for Det. 

Mvh 

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)