Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Facebook

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Fra Højbjerg
Tilmeldt 18. Nov 15
Indlæg ialt: 17
Fra  Klima mærket Skrevet kl. 17:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino 

Mit navn er Konrad og jeg er 14 år gammel. Jeg vil gerne starte et firma, men da jeg "kun" er 14 år gammel er der en del der begrænser mig. Jeg har nu oprettet en side på FB der hedder MKhjælp (firmanavn) men det går ikke så godt med de der likesl! Facebooks reklame ting er prøvet men det gik ikke rigtig som forventet. Hvis der var en venlig sjæl der ville hjælp mig med at få vækst på min FB side ville jeg blive meget gladSmile

link på FB:MKhjælp

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 13. Jun 16
Indlæg ialt: 1133
Skrevet kl. 20:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Konrad

Super fedt, du er startet som ung!

Hvis du på nogen måde har spørgsmål omkring det være ung iværksætter, som du siger begrænser dig, så skal du være yderst velkommen til at skrive til mig; jeg er selv ung iværksætter!

Tjek evt. min hjemmeside: www.kaspermfriis.dk

Men til dit spørgsmål ang. Facebook, så er der mange forskellige måder, hvorpå du kan få flere likes. Har du overvejet at lave en konkurrence f.eks, hvor folk kan vinde et produkt, der henvender sig til din målgruppe? Husk dog Facebooks konkurrenceregler.

Ellers så handler det blot om at sprede dit budskab - dette kan naturligvis gøres på mange måder. Du er utrolig interessant, eftersom du er ung. Du kan holde foredrag, hvis du har talegaverne i orden. Du kan henvende dig til medierne for at få PR (omtale i pressen), hvilket også vil øge opmærksomheden omkring dig og din ide.

Skriv endelig, hvis du føler, jeg kan hjælpe dig yderligere.

Fra Højbjerg
Tilmeldt 18. Nov 15
Indlæg ialt: 17
Fra  Klima mærket Skrevet kl. 20:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for dit svar
Hvor kan jeg kontakte dig?

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 13. Jun 16
Indlæg ialt: 1133
Skrevet kl. 21:18
Hvor mange stjerner giver du? :
Side 1 ud af 1 (4 indlæg)