Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

persondatalov viaplay, netflix, og alle de andre

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 23:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino'er. 

Nogle af jer er selvstændige, og erfaringer med dette måske. Andre er ikke, men har nogle pointer alligevel. 

Anyway! 

Her den anden dag, skulle mig og min kæreste tilkoble mit dankort til viaplay, fordi vi gerne ville prøve viaplay.

Vi fandt så ud af en gang i tidernes morgen, som ikke lige kunne huske, at mit kort havde allerede været tilkoblet, og derfor måtte vi ikke gøre brug af de første gratis måned, da de kunne se mit kort, havde været tilkoblet før.

Vi betalte så bare, det var sådan set ligegyldigt. Der hvor jeg undrer mig er, må firmaer som f.eks. viaplay og andre streaming tjenester der giver mig 1 måned gratis forbrug,  opbevare mine kredit informationer?...

troede netop det var kredit informationer de IKKE måtte gemme, og gerne måtte gemme f.eks. email, adresse navn osv. 

Jeg håber der er nogle seje og kloge mennesker der kan give mig svar. :) 

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46453
Fra  John Hannover Skrevet kl. 23:21
Hvor mange stjerner giver du? :

TROR med stort TROR det er sådan, at man må gemme en del af kortnummeret (som er nok til at det er unikt ex de sidste 4 cifre sammen med navnet og dermed kunne se, om det samme kort har fået en rabat. Ikke nok til at de kan bruge kreditkort info som sådan, men så de kan koble navn og de få cifre sammen

vh John Hannover

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Fra Aarhus
Tilmeldt 7. May 13
Indlæg ialt: 967
Skrevet kl. 08:51
Hvor mange stjerner giver du? :

De fleste af den slags tjenester gemmer en hashet værdi af dine kreditkortoplysninger og ikke dine faktiske kreditkortoplysninger, til at lave en sådan kontrol.

PHP Freelancer med speciale i Laravel og API integrationer

Fra London
Tilmeldt 4. Jan 15
Indlæg ialt: 1351
Fra  Jannik Hansen Ltd. Skrevet kl. 09:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Dan Storm:

De fleste af den slags tjenester gemmer en hashet værdi af dine kreditkortoplysninger og ikke dine faktiske kreditkortoplysninger, til at lave en sådan kontrol.

Enig... Og de må mig bekendt gennem det til evig tid. 

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)