Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Håndtering af Kontrakter

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 22. Aug 16
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 09:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Hey Folk :) 

Jeg står i denne situation at jeg ikke helt har styr på det med kontrakter, så mit spørgsmål går på, hvordan i håndtere 

jeres kontrakter idag om det er manuelt eller hvorledes ? :) 

Tilmeldt 3. Feb 06
Indlæg ialt: 12654
Skrevet kl. 12:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Prøv at skriv så folk har en chance for at forstå hvad det er du mener.

Tilmeldt 22. Aug 16
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 13:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Det jeg gerne vil vide, er hvordan du eksempelvis laver dine kontrakter idag,

om det er den gode gamle manuelle løsning hvor du gør det over papir arbejde, eller om du gør det elektronisk over computeren? .. 

- vil gerne hører om folk/evt dig havde nogen forslag til, hvordan dette kunne effektiviseres på en lettere og hurtigere måde ? 

Ps. undskyld hvis det er forvirrende :) men håber du kan forstår spørgsmålet bedre.

Tilmeldt 17. Sep 15
Indlæg ialt: 12
Fra  Vendere ApS Skrevet kl. 13:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej med dig, 

Fedt initiativ du har taget - jeg går ud fra du har samlet mod til dig og ansat nogle medarbejdere. 

Alt efter hvor mange medarbejdere du har- og forvente at ansætte i løbet af virksomhedens levetid, kan du f.eks. lave en standard kontrakt, hvor du blot skal ændre den personlige data-front. 

Hvis det er forskellige stillinger der skal besættes kan det nu være en god ide at have en guide-line igennem almene vikår vedr. opsigelse, ansættelse, arbejdstider mm., og derefter justere. 

Det tager sin tid med papirarbejdet - men dette skal på plads. Husk at tag dig god tid og besøg evt. en advokat, således du holder dig indenfor de lovgivende rammer.

God dag :) 

Tilmeldt 22. Aug 16
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 16:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej 

jaa der er ansatte og programmør som er sat på tingene og det hele :) ,, der er lavet flere former for kontrakter i det ansættelses,lejekontrakter m.v  også kan man samtidig tilpasse sin egen hvordan man nu vil have den som virksomhed.

jep det er der sørget for :) 

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)