Sådan meget kort. Da jeg kiggede på jeres hjemmeside, valgte jeg at se på jeres produkter. Der er jo ingen produktkategorier?? Kun mærker... Ofte leder folk efter noget specielt, men det er jo alt sammen bare en stor rodet landhandel? Jeg forstår det ikke, og det var noget der ville få meget til, at gå ind på en anden hjemmeside med det samme, da der ingen overskuelighed er over siden. EDIT: jeg kan nu se, ved nærmere tjek at når man vælger drop-down menuen er de forskellige kategorier der... Men ofte vil folk bare trykke på kategorien 'Produkter'. Derfor synes jeg også kategorierne burde tilføjes dertil. |
Anders Jytzler:Hey Simon,
Han skriver Kazambo.dk i titlen, så jeg går ud fra at det er den :-)
Mvh. Anders
Tak for at minde mig om at jeg snart skal holde lidt weekend :-)
Peter:
Generelt kunne I godt bruge at få nogle rutinerede og erfarne øjne på webshoppen, både i forhold til layout og kommunikation. En sætning som: Fri fragt ved køb over 750 kr. Du kan altid bestille ekspres fragt, hvis du ønsker din vare bestilt samme dag. Se punkt 4. Levering i Handelsbetingelserne. Er på ingen måde salgsfremmende. At påbegynde at henvise til fraser i jeres handelsbetingelser i topbaren vil jeg mene er direkte skadeligt for jeres konvertering.
Brug slideren mere aktiv på forsiden - ift. at inddrage målgruppen samt præsentere dit sortiment. Lav call to action knapper, og led dine besøgende derind hvor det giver mest værdi for jer.
Hovedmenuen bør kun bestå af jeres kategorier. Fjern "produkter" og læg jeres produktkategorier herop. Væk med "om os" samt "handelsbetingelser".
Har i noget data fra Google Analytics? Det kunne være spændende at gå i dybden med hvor folk falder fra i købsflowet. Dette er også yderst relevant for jer i forbindelse med at lede efter årsager til en svigtende konvertering.
Hvis du måtte ønske det, så står jeg til rådighed for sparring på simon@erhvervshjemmesider.dk
God weekend :-)