Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Telesælger erfaring??

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 12:26
Hvor mange stjerner giver du? :

hej alle amino'er. 

jeg må spørge om nogen har erfaring fra en telesælger? En som er stabil og overholder aftaler?

jeg har nu flere gange søgt en freelancer, og når jeg henvender mig, høre jeg intet tilbage. 

mit produkt er ikke nemt at sælge, men heller ikke umuligt. Jeg tilbyder en pæn pris pr enhed. 

er det generelt sådan inden for den branche?

Fra Cerros de Aquila, Mijas, Malaga, Spanien
Tilmeldt 9. Jan 06
Indlæg ialt: 456
Fra  Cuno Tech ApS Skrevet kl. 12:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Millemille, 

Det korte svar er ja :) 

Lidt længere svar er at man som sælger, jo kun har begrænset tid til at sælge i, og hvis man er freelancer og på provision, samt har produkt der er svært at sælge, så er det ikke attraktivt. 

Der er mange der gerne vil have freelance sælgere, som arbejder på provision, men sådanne opgaver er svære at håndterer for en sælger. Hele risikoen lægges på sælgeren, som ender med at stå og have brugt mange timer uden løn. 

Jeg kender ikke dit produkt, men en sælger skal jo også kunne hente en løn hjem, samt omkostninger til sit salg

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 17:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Det jo egentlig forståeligt... Men på den anden side, så vil man jo gerne være sikker på det den rette "mand" til jobbet, inden man kaster alverdens penge efter det. Og når man får en pæn pris pr enhed, og rent faktisk kan sælge- burde det da alligevel være lidt attraktivt? Man kan jo så også snakke om bonusser, ville det gøre det mere spændende??

Tilmeldt 29. Jul 15
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 21:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Kamilla.

Jeg har en bred erfaring inden for salgs verden. Hvis du kunne skrive mig en pm omkring produktet, så kunne jeg muligvis være interesseret.

Mvh. Mikkel

Fra Cerros de Aquila, Mijas, Malaga, Spanien
Tilmeldt 9. Jan 06
Indlæg ialt: 456
Fra  Cuno Tech ApS Skrevet kl. 10:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er rigtigt at man gerne vil have den rette mand / kvinde til jobbet. Omvendt er der forskel på hvor nemt man mener et produkt er at sælge.

Jeg har siddet med mange forskellige produkter gennem tiden, og det er aldrig nemt at sælge et "nyt" produkt, slet ikke portal løsninger, eller Online Marketing og Hjemmesider. Der er mange i markedet, og derfor bliver potentielle kunder kimet ned. Så det kræver virkelig noget at trænge igennem.

Det samme med telefonabonnementer, og avisabonnementer :)

Du er velkommen til at skrive lidt mere til mig omkring dit produkt, så skal jeg give dig min vurdering af mulighederne for at finde en samarbejdspartner.

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)