Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Straf for tyveri

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 31. Aug 16
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 17:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Straf for tyveri.

Kommentarer om hvor dum jeg er frabedes det er gået op for mig

Hejsa jeg står i den lorte situation at jeg er blevet anklaget for tyveri..


Jeg har egentlig tilstået fordi ja jeg har vidst hvad der foregik

Jeg er blevet tvunget/truet til at udfører det jeg nu engang har gjort

Jeg har stået i butik og måden det er foregået på er at vedkommende som har truet mig har fyldt indkøbsvogne og taget med op til kassen hvor jeg har stået her har jeg så lukket øjnene for at han er gået igennem uden at betale feks

Dvs JEG har aldrig personligt fjernet noget fra butikken men jeg har jo selvfølgelig været klar over hvad der foregik


Hvordan står jeg i det og hvordan iforhold til min tilståelse er det dumt at jeg har gjort det ?

Umiddelbart sagde betjenten at han ville sørge for at det ikke blev til mere en højst tyveri under formildende omstændigheder da jeg er blevet truet til at gøre det


Hvor stor jeg os i forhold til at det jo ikke er MIG der har taget tingene i butikken men blot er mig der har LADET ham gå ud uden at betale


Mvh

En irriteret ung mand

Fra Lyngby
Tilmeldt 26. Jan 08
Indlæg ialt: 1543
Fra  Sjællands ejendomsservice Toprobot.dk Skrevet kl. 18:16
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Uanset hvad betjenten har sagt, så ville jeg nok få en advokat ind over.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 18:23
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej

Hvis det er første gang og beløbe der er stjålet for ikke er så stort kommer der en bøde og når den så er betale, er det kun et par år på straffeattesten. i de par år vil det næste være umuligt at få nåde særlig af job.

Tilmeldt 31. Aug 16
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 18:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Beløbet kender jeg ikke da jeg som sagt ikke har været indeover hvad der blev taget somsagt har jeg bare stået bag kassen og vendt ryggen til da han er gået ud


Det med særlige job er jo så næste problem for idag er jeg ansat som butikschef og udfaldet fra denne sag kan jo nemt havne så jeg mister det job

Og det er egentlig derfor jeg tænker at han har afpresset mig til at lukke øjnene når HAN begik tyveriet om jeg så vil blive medskyldig fordi jeg lukkede øjnene eller hvad man vil gøre i en sådan sag

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46464
Fra  John Hannover Skrevet kl. 19:23
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Det at du har været presset kan jo måske være formildende for en dommer, måske - men det fritager jo ikke. Du havde jo mulighed for at rette ryggen og protestere - eller hvis du var klar over det ville komme, få vagt til at nappe fyren - så det ikke var dig der skulle råbe op, men så det var dig der hjalp med at få tossen klapset

At være presset til at begå en forbrydelse er ikke i sig selv en stand-alone undskyldning - du er jo helt åbenlyst medskyldig i tyveriet - men som sagt, men det vel tænkes at politi og dommer mener det er formildende, også hvis du hjælper med til at gutten der pressede dig bliver klapset.

Det som så ikke er godt, hvis årsagen til du kunne presses, var en anden ulovlighed du havde været inde i, for det er ofte sådan det starter.

En grim situation - og risiko for plet på straffeattest absolut, men mon den butik der ellers arbejder for, hvis ikke det er sammen, nødvendigvis ser den - og er du sikker på det kommer ikke til at ske igen, så ville jeg bare arbejde godt og ordentlig

vh John Hannover

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 19:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Ja det er en tris sag. var det på arbejder hvor du er butikschef ?

for forholder det sig sådan kan jeg kun sige at du nok skal se at få tale med din chef, og nok også efter et nyt job.

Tilmeldt 31. Aug 16
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 01:20
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Nej det er det ikke jeg sagde op på mit gamle job fordi jeg så det som den eneste udvej til at slippe ud af afpresningen senere hen er jeg så blevet butikschef i et andet firma

Tilmeldt 20. Jun 14
Indlæg ialt: 1381
Fra  Arguins Skrevet kl. 08:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg synes, som det også er nævnt tidligere i tråden, at du bør kontskte en advokat.

Afhængigt af graden af trusler kan der være tsle om at du har været udsat for røveri, og at selve truslerne har været årsagen til at du ikke har reageret og rapporteret dette videre i systemet.

Tror du står bedst med konkret rådgivning og forsvar af advokat.

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)