Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hjælp til Adsense

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Fra Hammel
Tilmeldt 4. Dec 15
Indlæg ialt: 73
Fra  Højmark Design Skrevet kl. 10:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle! Big Smile

Jeg har min egen side, hvor jeg gerne vil teste lidt med reklamer/ adsense. Jeg har derfor ansøgt hos Adsense, men jeg får hele tiden afslag. Afslagene kommer at min side hovedsageligt består af billederne, fordi det er en fotografiside. Jeg er begyndt at skrive blog til hver enkelt billed for at få noget indhold tekst, men jeg får stadig afslag!

Jeg vil derfor høre om i har nogle tips og hvad jeg eventuelt kunne ændre på min side. Jeg vil umiddelbart ikke have reklamer på min forside, hvor de store billeder er, men på mine blogopslag Smile

Min side: http://kristianeo.com

(Jeg ved godt man skal være 18 for at have Adsense, men dette er blot for teste, så jeg kan bruge det i fremtiden)

Kristian Olsen

Tilmeldt 21. Aug 16
Indlæg ialt: 16
Skrevet kl. 11:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Overvej at droppe adsense. du skal have over 1.000 besøgende om dagen for at tjene en 20'er, så er det overhovedet det værd? Men ellers forstår jeg godt du får afslag. siden skal nok helt redesignes så det ligner en blog/nyhedsside.

mvh

Fra København
Tilmeldt 28. Nov 14
Indlæg ialt: 726
Fra  NaturHandel.dk Skrevet kl. 16:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg tjener ca. 10 øre pr. besøgende, så det kan sagtens lade sig gøre.

Google kan ikke læse billeder, så du er nødt til at have noget andet indhold, da adsense forsøger at målrette sine annoncer så de passer til brugerne.

Men mon ikke du er blevet afvist fordi du er under 18 år? - Ellers må Google jo give dig årsagen til afvisningen... De vil vel som udgangspunkt gerne have så mange partner websites som muligt :)

Fra Hammel
Tilmeldt 4. Dec 15
Indlæg ialt: 73
Fra  Højmark Design Skrevet kl. 19:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Mark

Tak for dit svar, jeg vil nemlig også gerne have Adsense :)

Jeg har umiddelbart ikke meget indhold af tekst på min forside, men på mine blogs er der jo en del? Kigger de kun på forsider eller hvad?

Kan også lige tjekke min brugers alder

/Kristian

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)