Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Fra ide til salg, how?

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Fra Haderslev
Tilmeldt 25. Nov 15
Indlæg ialt: 11
Fra  Artbystar Skrevet kl. 19:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer, 

Kort fortalt - Jeg og en veninde står med en genial ide indenfor digital koncept, som vi ønsker at føre ud i virkeligheden. 
Ideen er gennemtænkt og vi er igang med markedsundersøgelser, sketching etc. Men vi er lidt i tvivl om, hvordan vi kommer videre herfra. 

Har i nogle gode råd? 
Hvordan får vi selve produktet fra ide til salg på markedet? Det er en ide der henvender sig til fysiske butikker. 
Hvordan finder vi producent og rigtige udviklere? 

Vi har selvfølgelig gennemtænkt en masse og har ideen om hvordan vi kommer videre, men ville lige forhøre mig herinde. 
Tænker der er gode råd herinde at hente, ALLE råd modtages store som små :) 

Med venlig hilsen 
Victoria Stjernelykke

Fra Stockholm
Tilmeldt 9. Feb 12
Indlæg ialt: 651
Skrevet kl. 20:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Lyder lovende!

Det er svært at svare på da jeg ikke aner hvad idéen omhandler. Men byg et godt netværk op at butikker, og forklar dem idéen og få dem med på den til når i launcher.

Igen med producenter er det svært at svare på, men google eller tjek amino forummet så kan du være heldig. Rigtige udviklere gætter jeg mig til at du taler om programmører?

Der kan du bruge flexer.dk, de har mange firmaer og freelancere derinde til alt.

Håber det hjalp!

Online Entreprenør indenfor betalningsløsninger, marketing og mere - www.purepaypayments.com

Fra Skive
Tilmeldt 6. Apr 16
Indlæg ialt: 302
Fra  SAH - Consult Skrevet kl. 07:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvordan får vi selve produktet fra ide til salg på markedet? Det er en ide der henvender sig til fysiske butikker. 
> Hvordan finder vi producent og rigtige udviklere? 

Antaget at vi snakker 100% digital løsning, skal i tage kontakt til en udvikler.
Har i pengene i orden kunne i 'bare' kontakte et af de store konsulenthuse.
Alternativt kunne i spørge på universiteterne efter en studenter-programmør til relativ billig penge (200kr/t frem for 1000kr/t). 
Alternativt x 2 kunne i pitche ideen for en investor, med pengene iorden, eller for en udvikler og give vedkommende en del af overskuddet. Det kræver dog at i virkelig har styr på konceptet + at i har heldet med jer :-)

I kunne måske også tage kontakt til potentielle kunder og hører om de vil være samarbejdspartnere og spytte penge i kassen til udvikling af ideen?

Fra Esbjerg
Tilmeldt 22. Jun 05
Indlæg ialt: 65
Fra  Airplay Music ApS Skrevet kl. 08:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Victoria,

Hvordan koncept/produkt skal udvikles og Go-to-market kommer helt an på hvad Jeres idé/produkt, marked/potentiale...

Jeg har en del erfaring med koncept- og forretningsudvikling af digitale koncepter/produkter, og vil gerne tage en snak med dig.

Interesseret, så send en PM til mig.

Vh Ulrik 

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)