Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

3 x 100 visitkort. Hvem er billigst ?

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 28. Feb 13
Indlæg ialt: 87
Skrevet kl. 22:35
Hvor mange stjerner giver du? :

God aften Amino.

Skal bruge 3x100 visitkort (Forskellen på de 3 er navn, email og telefonnummer)
Logo er 2 farvet.

Hvem kan levere billigst ?

Fra Copenhagen
Tilmeldt 15. Jun 13
Indlæg ialt: 209
Fra  RuedRiis.com Skrevet kl. 06:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har altid bestilt mine visitkort samme sted og har altid været super tilfreds med Vistaprint.dk 

Det er god kvalitet og vist nok også noget af det billigste. Dog kan det betale sig lige at betale en smule mere end det aller billigste, hvis det handler om, hvilket indtryk, du skal give de folk, du forærer et kort. 

Det er mit råd :)

/Rued

Online underviser med 11.000+ solgte kurser i Vyond animationsvideo, GarageBand voice-overs og stærk videostruktur - via RuedRiis.com.

Fra Aalborg
Tilmeldt 31. Mar 11
Indlæg ialt: 124
Fra  Tegnerne ApS Skrevet kl. 09:27
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Jeg har et modspørgsmål, som er ret vigtigt:

Hvorfor ikke spørge om hvem der kan levere det bedst rent kvalitetsmæssigt?

Der er ingen tvivl om at man kan få det trykt pissebilligt, men resultatet er som regel derefter. Med diverse gebyrer, spam og lign. efterfølgende.

Det er da federe at aflevere et visitkort til en potentiel kunde, der så lægger mærke til det og gemmer det - fremfor et der bare bliver smidt i bunken.

Så er det dumt sparede penge - men desværre en tendens de fleste hælder til...

Fra Allerød
Tilmeldt 28. Mar 05
Indlæg ialt: 3352
Fra  MediaMouse ApS - Trykkeri Skrevet kl. 09:49
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

  Tak Søren,

Der har du ramt grunden, til at jeg meget sjældent svarer i sådan en tråd, spot on!

Vi kan godt lave billige visitkort i MediaMouse. Men det kan så mange andre også, og for nogen er prisen deres eneste konkurrence-parameter.
Så hvorfor skal jeg byde ind i en tråd, hvor jeg allerede kan se at mit bud ikke vil være interessant, da der er andre herinde som vil faldbyde hinanden for at levere den billigste vare?

Hvis det derimod handlede om et ønske om nogle lidt mere specielle visitkort, eller nogen kort man skulle bruge i dag eller i morgen - så var vi over i noget hvor det ville give mening at jeg bød ind. Heldigvis er det så netop fordi der er en del som ønsker nogle lidt mere specielle visitkort, at der stadig er et marked for os andre, hvor prisen ikke er den eneste konkurrence-parameter Geeked.

Men ja, hvis det bare skal være billigt så er de net-baserede trykkerier helt klart det bedste bud.
Nu blev Vistaprint allerede nævnt i denne tråd og de kan køre visitkort til en salgspris hvor det dårligt nok dækker vores kostpris på papir og forbrugsstoffer. Det sender også en indikation om at det kan være svært at finde noget der er meget billigere end det prisniveau. Så hvis det skal være super billigt, så er det i den retning man skal kigge.

/Jesper

Tilmeldt 26. Sep 14
Indlæg ialt: 330
Skrevet kl. 09:55
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

hvis du er ligeglad med kvaliteten, så kan jeg lave det på toiletpapir og håndskrevet navne til 100 kr. i alt :-)

Nej, spøg til side - sørg nu for at lave noget ordentlig i stedet for noget billigt, tyndt skrammel. Det er trods alt dit ansigt ud af til.

Lasertryk plejer at være okay til at lave visitkort, hvis ikke du skal have noget fancy fancy - men ellers vil jeg anbefale Mediamouse hvis du ønsker lidt anderledes (og samtidig støtter du en Amino)

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)