Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Agentur, go - no go?

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 5. Sep 16
Indlæg ialt: 14
Skrevet kl. 23:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle iværksættere!

Jeg har gået og leget med tanken om at starte en webshop.

Da jeg har været i Kina nogle gange nu og kigget på nogle forskellige markeder har jeg fundet nogle produkter interessante.

Jeg forestiller mig kun at ville have agentur på ét enkelt drøn smart produkt, som jeg tror jeg ville kunne sælge her i DK.

Problemet er bare .. Hvordan virker et agentur egentligt?

Får man aftale hen med firmaet bag produktet, så forestiller jeg mig at der er et beløb man skal give for at man som person ejer agenturet på produktet i DK, men skal man selv finde producenter i Kina, eller igennem "skaberen"?

Fra Skive
Tilmeldt 6. Apr 16
Indlæg ialt: 302
Fra  SAH - Consult Skrevet kl. 08:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Men hvad stopper en for at købe produktet i kina, eksempelvis igennem Ebay?
Der er *rigtig* mange kinesiske sælgere på Ebay, og alle de gange jeg har købt noget er det kommer frem uden problemer (dog efter 3-4 uger). 

Fra København
Tilmeldt 5. Aug 09
Indlæg ialt: 41
Fra  JK Agentur Skrevet kl. 14:50
Hvor mange stjerner giver du? :

En agent handler ikke i eget navn men modtager kommision fra producenten når handlen er gennemført. Jeg har ikke hørt om kinesiske producenter, der opererer på denne måde. De fleste kinesiske firmaer vil sælge til dig som distributør og du handler således i eget navn med eget lager, etc. Det gør også at du skal sikre dig at det er producenten af produktet du handle med, da der ellers let kan være andre, der køber produktet fra en anden handelsvirksomhed og/eller producenten og introducere det på det danske marked udenom dig. 

 

Find dine nye fritidssko, vandrestøvler, jagtstøvler, etc på: www.outdoorgear.dk

Tilmeldt 5. Sep 16
Indlæg ialt: 14
Skrevet kl. 00:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Okay, et svar jeg kan bruge til noget.

Altså min primære idé var at finde et produkt og sælge det under deres navn. -Eks. et produkt der kun findes på det amerikanske marked, som jeg vil sælge i en webshop i DK. Det er vel et agentur. Men er der nogle særlige hensyn man skal skal forholde sig til? Og er der overhovedet noget i ideén.

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)