Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Plastproducent søges i Vietnam!

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Fra Kolding
Tilmeldt 9. Jun 09
Indlæg ialt: 21
Skrevet kl. 14:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino´er

Vi er et nystartet virksomhed, som har udviklet en ny parasolfod i plastik. Vi har været i kontakt med nogle producenter herhjemme, men det bliver simpelthent for dyrt at få produktet produceret i DK. Vi er derfor på udkig efter en producent i østen. Vi har fået Vietnam anbefalet af nogle i vores netværk, og tænker at vi vil undersøge markedet der. Vi skal have det produceret i Sprøjtestøbning i plast. Der skal selvfølgelig laves formværktøj ( som er det dyre) så det skal de også kunne håndtere. 

Vi håber der er nogle herinde, som har kontakter i Vietnam, eller kan anbefale nogle gode pålidelige producenter. 

:o) 

Tilmeldt 6. Sep 16
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 15:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Har kontakt detaljer til godt 20 producenter, som måske kunne hjælpe jer.

Mvh

Hkboiaps@gmail.com

Fra Kolding
Tilmeldt 9. Jun 09
Indlæg ialt: 21
Skrevet kl. 20:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Det lyder spændende. Jeg sender dig en mail. 

Fra Ribe
Tilmeldt 19. Dec 06
Indlæg ialt: 288
Fra  Interim Manager Skrevet kl. 16:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa,

Hvis produktet er helt nyt og, formoder jeg, sæson betinget vil jeg klart anbefale jer at kigge i østeuropa istedet, da jeres landed cost pris (den pris i har betalt for parasolfoden når den står klar til salg i Danmark inklusiv fragt, import afgifter, mm) nok vil være den samme som hvis i handler med en aisiatisk leverandør. Og, i slipper for at stå med en 20" container i en havn i HK der ikke kan komme afsted grundet sommer travlhed og dermed først få jeres produkt til salg når sommeren er ovre :)

Hertil kommer at et nyt produkt, specielt når man sprøjtestøber vil kræve en del teknisk kommunikation der helt sikkert vil være 1000 gange nemmere hvis i kan være tilstede på fabrikken fysisk.

Jeg kender et par tekniske plastleverandører der producere for IKEA og andre skandinaviske virksomheder i Litauen som jeg kan sætte jer i kontakt med.

Giv evt et kald på 26412715.

Selvstændig Interim Manager med speciale i sourcing og etablering i Kina. 12 års erfaring med SCM, 5 år bosat i Kina. www.njt.dk

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)