Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Amazon Dash: Hvad syntes du? Er dette det nye iPhone-2007-moment?

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Fra London
Tilmeldt 4. Jan 15
Indlæg ialt: 1351
Fra  Jannik Hansen Ltd. Skrevet kl. 23:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg sad lige og ryddet op i min mail her til aften – og falder over et nyhedsbrev fra Amazon – hvilket jeg finder lidt mærkeligt.
Amazon Dash er det kaldet – små knapper man klister op forskellige steder i huset – alt fra på toilettet, i køkkenet, i ens skabe – helt ærligt  – jeg burde da joke – men det er sandt!

Og endda vil du betale £5 (cirka 50 kr) for hver af dem. Jeg kan ikke holde spændingen mere – se min korte video over det.

Del gerne hvad du syntes – enten som kommentar – eller send mig en mail på jh@jannikhansen.co.uk

Blog indlæg om det: http://jannikhansen.dk/amazon-dash-det-er-da-for-skort-kommer-det-til-danmark/ 

Fra Silicon Valley (USA)
Tilmeldt 31. Mar 05
Indlæg ialt: 4047
Fra  InspireAnalytics Inc. Skrevet kl. 00:24
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

De har haft det længe, og jeg overvejede lidt at købe dem på et tidspunkt.

Men jeg bruger Google Express til at få leveret ting som vaskemaskine pods, toiletpapir og lign, som ellers er oplagte med Dash. Det er ligeså billigt, og det bliver leveret samme dag. Amazon skal jeg vente på i 1-2 dage på (da jeg altid vælger fri fragt).

Fra London
Tilmeldt 4. Jan 15
Indlæg ialt: 1351
Fra  Jannik Hansen Ltd. Skrevet kl. 00:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Interessant at høre Carsten. Amazon er lige nu på samme aften levering her i London. Google er slet ikke på markedet herhenne. 

Hvad er din vurdering - vil vi se dette i Danmark? 

Ville du købe det? Og hvorfor har du ikke gjort det?

Fra Silicon Valley (USA)
Tilmeldt 31. Mar 05
Indlæg ialt: 4047
Fra  InspireAnalytics Inc. Skrevet kl. 01:03
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Amazon har også samme dags levering her, men det mener jeg ikke er inkluderet i Prime medlemskabet, og dermed ikke gratis levering - så vidt jeg husker.

Jeg tror ikke at det bliver et kæmpe hit. Det er smart nok, men især i DK er fragtomkostningerne nok for store til bare at sende en flaske sæbe ad gangen. Jeg tror også at de fleste vil bestille mere end bare lige et produkt ad gangen. 

Som nævnt er bruger jeg Google Express, jeg synes at de har en bedre service, og passer bedre til mit behov. Jeg går næsten ikke i supermarkeder, jeg bestiller stort set alt online, nogle varer har jeg max. 30 min. efter bestillingen. Jeg har før bestilt is online Smile

Fra London
Tilmeldt 4. Jan 15
Indlæg ialt: 1351
Fra  Jannik Hansen Ltd. Skrevet kl. 09:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Haha lyder som om vi godt kunne bruge Google Express på verdens basis.

Fragt kostede også penge før Amazon i UK

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)