Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Opstart Telemarketing

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 25. Mar 16
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 13:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej amino.

Jeg går og har planer om at starte et telemarketing firma op og jeg kunne godt efterlyse nogen kunder, det er til start ikke noget voldsomt foretagene , men der er store planer i sigte . Kunne også godt bruge lidt råd om hvordan og hvorledes og hvilken software der er bedst osv. så hvis nogen har noget kommisions arbejde at tilbyde, så er vi konsistente og viljestærke i vores arbejde og har solgt ting siden vi næsten kunne gå, så det virker som det rigtige, på forhånd rigtig mange tak for hjælpen..

Tilmeldt 6. Jun 16
Indlæg ialt: 148
Fra  Caspar F Skrevet kl. 13:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Fantasilianka,

Er der noget i hellere ønsker at sælge, end andet? :) Har du eventuelt en hjemmeside, som jeg kan studere lidt?

Vh,
Caspar

Fra Danmark
Tilmeldt 5. Oct 11
Indlæg ialt: 79
Fra  SearchMind Skrevet kl. 13:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvis du kan skrive lidt mere om hvilken slags telefonsalg du gerne vil lave. Er det rent salg af produkter eller om du også vil tilbyde mødebookning. 

Evt send mig en PM, med forventning til priser osv, samt om du tilbyder møde så kunne jeg godt være interesseret i at blive kunde hvis det lyder interessant. 

Har du evt en hjemmeside man kan kigge på og hvor i landet høre du til?

Mvh

Hans 

Ønsker du større synlighed online? Invester i Søgeoptimering her!!

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 13. Jun 16
Indlæg ialt: 1133
Skrevet kl. 13:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Jeg kan muligvis være din første kunde.

Hvor kan jeg kontakte dig til en snak evt?

Ellers er du yderst velkommen til at give mig et kald: 26710078.

Glæder mig til at høre fra dig, og jeg håber, vi kan arrangere et fordelagtigt samarbejde. :-)

Tilmeldt 25. Mar 16
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 14:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej allesammen . Det er til start rent salg af produkter og så med senere et call-center, der er ikke nogen hjemmeside endnu, men bare rolig den bliver prangende, jeg er som sådan ikke kræsen med hvad produktet måtte være, der er et marked for alt, det er bare om man så kan finde det :) Men prøv at send nogen PB med hvad i har af produkter og hvad kommisionsaftaler i kan lave ud fra det, jeg kan næsten allerede nu garantere jer salg, for det første produkt kommer jo lidt til at være det resultat jeg skal fremvise andre eventuelle kunder :) på forhånd mange tak og folk som har erfaring inden for området er tips og råd hjertelig velkomne, da jeg ønsker det bliver en succes, tale delen af det har jeg ingen tvivl på , men det praktiske der halter jeg nok lidt .. 

Fra København
Tilmeldt 3. Nov 14
Indlæg ialt: 104
Fra  myphoner.com Skrevet kl. 09:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa, mht til software så tjek lige myphoner.com - det er ganske vist på engelsk men til mødebooking og andet kold kanvas er det lige i øjet :-)

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)