Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Gode råd og reminderer til E-Handel

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 5. Sep 16
Indlæg ialt: 14
Skrevet kl. 17:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle iværksættere!

Jeg har længe gået med en idé til en webshop, og har igennem saxis virksomhedsbørs, fundet nogle potentielle webshops.

Da jeg er helt grøn i forhold til det at starte noget op, ville jeg høre om der var nogen der kunne give nogle gode fifs.

Alt fra love og regler, til jeres egne personlige meninger, vil blive værdsat.

Vh.

Fra Stockholm
Tilmeldt 9. Feb 12
Indlæg ialt: 651
Skrevet kl. 19:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Så du har en idé til en webshop men du køber den færdigt via børsen?

Kan du fortælle om hvad det er du vil sælge?

Online Entreprenør indenfor betalningsløsninger, marketing og mere - www.purepaypayments.com

Tilmeldt 5. Sep 16
Indlæg ialt: 14
Skrevet kl. 02:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Altså jeg mangler selve webshoppen, da jeg ikke har den fjerneste idé hvordan jeg laver sådan en.
Jeg har en idé om at jeg vil få agentur på nogle produkter jeg har fundet udenfor europa og sælge dem den vej igennem min webshop.

Jeg vil gerne finde en gadget webshop, da det er den kategori, mine fundne produkter nok hører under.

Tilmeldt 4. Sep 11
Indlæg ialt: 151
Fra  Appreciate Web Jobih Skrevet kl. 03:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Jbelfort,

I stedet for at købe en færdiglavet webshop, vil jeg foreslå at du får bygget en selv.
- Jeg tager gerne en snak med dig omkring dine behov, og hvilken løsning der vil passe til dig.

Fra Stockholm
Tilmeldt 9. Feb 12
Indlæg ialt: 651
Skrevet kl. 13:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej J.

Det er der mange løsninger til, der er woocommerce, shopify, og magento. Woocommerce kan laves i wordpress.

Så det er ting du kan lave selv, men kommer an på hvor advanceret du vil have det, og hvor mange proddukter m.v. 

Opgaven kan godt laves selv, men der er også mange dygtige som kan hjælpe dig.

Online Entreprenør indenfor betalningsløsninger, marketing og mere - www.purepaypayments.com

Tilmeldt 5. Sep 16
Indlæg ialt: 14
Skrevet kl. 20:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Det hænger jeg dig op på! Jeg er i opstartsfasen, og skal derfor have have fundamentet på plads,

Tilmeldt 5. Sep 16
Indlæg ialt: 14
Skrevet kl. 20:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg er mest af alt bange for at hjemmesiden vil komme til at se uprofessionel ud hvis jeg begiver mig ud i det.

Normalt er jeg rigtig god til at bruge computere osv. men når vi kommer til noget grafisk, er jeg ikke den ideelle kandidat.

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)