Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

AdWords VS Google Shopping

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)
  • 1
Fra København Ø
Tilmeldt 29. Aug 16
Indlæg ialt: 16
Fra  Goodcoffee Skrevet kl. 15:16
Hvor mange stjerner giver du? :
Fra Roskilde
Tilmeldt 24. Aug 06
Indlæg ialt: 4506
Fra  Istol.dk Skrevet kl. 18:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg er ked af at sige det men det er desværre kun DIG der kan svare på det. Det er jo ret branche specifikt og produkt specifikt hvad der virker bedst og så afhænger det jo af hvor god du er til at administrere dine adwords kampagner.

Fra Aalborg
Tilmeldt 3. Oct 15
Indlæg ialt: 16
Fra  Lazzaweb Skrevet kl. 19:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Claus,

Jeg vil anbefale jer at teste begge ting af, og finde ud af det for lige præcis jeres webshop og produkter.

Dertil vil jeg sige, at det ene behøver ikke udelukke det andet, og en kombination af begge i mange tilfælde er det mest effektive.
- dog ser jeg selv rigtig gode resultater med Shopping for webshops.

Venlig hilsen
Patrik

Fra København
Tilmeldt 14. Nov 15
Indlæg ialt: 710
Fra  www.kiddio.com Skrevet kl. 23:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Claus

Det vil lægge mig op af de tidligere svar. Det er virkelig branche bestemt. men visuelt har Google Shopping PLA en fordel, for kunden kan se produktet før han eller hun overhoved har besøgt din webshop. 

Du kunne prøve at sætte begge op og selv teste af hvor godt din webshop konverter i henholdvis Google Shopping eller Adwords.

God arbejdslyst

René 

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 15. Jul 13
Indlæg ialt: 688
Fra  www.sedia.dk Skrevet kl. 08:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Claus,

Jeg arbejder dagligt tæt sammen med Google. Til jer vil jeg anbefale, at i gør brug af søgenetværket via AdWords og dertil tilkobler retargeting i display annoncerne.

Et par gode råd til AdWords annoncen:

- Ikke kun skriv ''funktionelle'' fordele. Der skal også være en linje (headline 2), som fortæller f.eks: Start dagen med Peter Larsen Kaffe - dog muligvis lidt for langt. Men noget lign.

- Informér kunden om fragtpris, leveringstid, returret og evt. andet vedr. købet i beskrivelsen.

- Brug så mange relevante Ad extensions som overhovedet muligt (får hele annoncen til at fylde mere, ren psykisk = højere CTR)

- Inddel jeres Annoncegrupper til de forskellige kategorier i har på siden.

De ovenstående tips vil uden tvivl resultere i en højere CTR, bedre ad relevance og dermed en højere relevance score, som gør, at i kommer til at være mere konkurrencedygtige og samtidig betale mindre for jeres kliks.

Jeg håber i får en god dag ;o)

Venlig hilsen,
Kasper J. Knudsen.

Fra Aarhus C
Tilmeldt 14. Mar 14
Indlæg ialt: 2152
Fra  Erhvervshjemmesider.dk ApS Skrevet kl. 16:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Claus

Jeg vil helt klart anbefale dig at prøve kræfter med Google shopping, såfremt at du ønsker at drive e-handel, som jeg kan se at tilfældet. Google shopping er en yderst effektiv måde at skaffe relevant trafik, hvor dine besøgende har taget stilling til produkt og pris førend du betaler for trafikken. 

Vi har efterhånden en del cases hvor Google shopping viser sig langt mere konverteringsvenligt en normale søgekampagner på webshops. Dette er selvfølgelig på ingen måde et endeligt belæg for at du kun skal satse på shopping. Som andre også nævner, så vil jeg anbefale dig at splitteste, og finde ud af hvor du måler de fleste konvertinger igennem. Prøv evt. på lavt budget, og se det som en investering i data, som forhåbenligt vil gavne din markedsføring fremadrettet. 

Du er velkommen til at smide mig en mail for en omgang uforpligtende sparring ift. brugen af Google AdWords mm. Fang mig på simon@erhvervshjemmesider.dk

Held og lykke :-) 

Fra København Ø
Tilmeldt 29. Aug 16
Indlæg ialt: 16
Fra  Goodcoffee Skrevet kl. 16:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Tusind tak for svaret. Jamen vi kører på med begge dele og ser hvad der konverterer bedste.

Fra København Ø
Tilmeldt 29. Aug 16
Indlæg ialt: 16
Fra  Goodcoffee Skrevet kl. 16:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak Patrick,

Jeg tror du har helt ret. Vi forsøger at optimerer begge og se hvad der fungerer bedst.

Fra København Ø
Tilmeldt 29. Aug 16
Indlæg ialt: 16
Fra  Goodcoffee Skrevet kl. 16:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Mange tak for rådene Kasper,

Jeg vil sørge for at optimerer de kampagner vi har kørende og ser om det giver en bedre CTR :-).

Super råd btw også.

Ha' en god dag.

Fra København Ø
Tilmeldt 29. Aug 16
Indlæg ialt: 16
Fra  Goodcoffee Skrevet kl. 16:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Simen,

Tak for rådene.

Vil umiddelbart også sige at Shopping er bedre, men indtil videre har konverteringen ikke været så god. - Men vi arbejder også på at optimere konverteringen på selve shoppen.

og igen - tak fordi vi må kontakte dig personligt med eventuelle spørgsmål.

Mvh.

Claus

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)