Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Ris & Ros af www.superskurken.dk

Side 1 ud af 2 (13 indlæg)
Tilmeldt 10. Sep 16
Indlæg ialt: 7
Fra  Vindegaard - Superskurken.dk Skrevet kl. 16:25
Hvor mange stjerner giver du? :
Tilmeldt 1. Mar 13
Indlæg ialt: 471
Fra  Fredericia Fotografen Skrevet kl. 16:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg syntes der er noget galt med den meget mørke farve i har valgt som primær farve. Det fungere ikke så godt med de alle de flotte billede i har fået lavet med hvid baggrund. 

Jeg syntes også jeres slide billeder man ser på forsiden er meget store.


Din '' Om os '' side ligge lidt op til i er et team, men i teksten står der så Jeg, Mig osv.. Det harmonere ikke i mine øre med en om os side. 

Tilmeldt 10. Sep 16
Indlæg ialt: 7
Fra  Vindegaard - Superskurken.dk Skrevet kl. 16:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak :-)

Det vil jeg få set nærmere på

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 16:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Hahaha sjov ide! ;) 

Giver fuldstændig ret i det ovenstående. Der mangler i hvertfald også noget grafisk indhold på siden. 

Det er vigtigt at du også får farverne til at afspejle dit koncept, og ville derfor nok bruge en sort og grå meget, men nok bare på en hvid baggrund. 

Smid mig en mail hvis du har nogle spørgsmål eller noget, så vil jeg prøve at hjælpe dig. 

mathias@designbyravn.dk 

Fra København NV
Tilmeldt 29. Nov 10
Indlæg ialt: 159
Fra  Damgraphics.dk Skrevet kl. 17:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er en fin idé, men du skal have lavet et sprødt logo oppe i venstre hjørne, der kan repræsentere dit brand - det vil med garanti give siden et mere professionelt udseende.

og hvorfor ikke få designet din helt egen superskurk som du kan bruge som maskot for siden =) ? - og evt. indgå i dit logo.

Tilmeldt 10. Sep 16
Indlæg ialt: 7
Fra  Vindegaard - Superskurken.dk Skrevet kl. 17:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak :-) 

hvad tænker du, når du siger der mangler grafisk indhold? Noget bestemt? 

Tilmeldt 10. Sep 16
Indlæg ialt: 7
Fra  Vindegaard - Superskurken.dk Skrevet kl. 17:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak Thomas :-) 

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 17:27
Hvor mange stjerner giver du? :

jeg kender ikke smartweb.dk cms system men håber da det er nemt få siden hurtig med mere.

teksten forsiden især er er det en god ide med mere få nogle linjer tekst sammensat på siden omkring din side , der bruges slet ikke h1 overskrift på siden mest vigtigt , brug en på hver underside og brug underoverskrift h2 , der er ikke brugt meget h3 skrift og der er hellere ikke brugt de mindre vigtige h4 h5 h6 , det mest ideel er alle sider på 500 ord på hver side , god ide med nyhed tips blog på siden så kommer der mere tekst på siden

billederne der bruges nogle billeder al tekst på og det samme der mangler også titler på en del billeder.

der bruges slet ikke meta titler og meta beskrivelser på siden lav dem på 40-60 tegn og beskrivelsen 120-160 tegn 

sociale medier jeg kan slet ikke se facebook på siden få din firma facebook side på siden med links og en del like og få google plus på siden .

google pagescore din side er meget lidt mobil venlig det skader din placering på mobil enheder https://developers.google.com/speed/pagespeed/insights/?url=http%3A%2F%2Fsuperskurken.dk%2F  , jeg ved ikke hvordan retter fejlene css og htlm på siden men pagescore vil forbedres hvis bruger https://kraken.io/ det gør billederne hastighed bedre

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Haslev
Tilmeldt 15. Jun 13
Indlæg ialt: 20
Fra  pinzdesign Skrevet kl. 14:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Kim Bødker:

Jeg syntes der er noget galt med den meget mørke farve i har valgt som primær farve. Det fungere ikke så godt med de alle de flotte billede i har fået lavet med hvid baggrund. 

Jeg syntes også jeres slide billeder man ser på forsiden er meget store.


Din '' Om os '' side ligge lidt op til i er et team, men i teksten står der så Jeg, Mig osv.. Det harmonere ikke i mine øre med en om os side.

Lige præcis hvad jeg tænkte også, har smidt et par linjer i firebugen her

Tilmeldt 10. Sep 16
Indlæg ialt: 7
Fra  Vindegaard - Superskurken.dk Skrevet kl. 15:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak 😃

super dejligt i gider bruge tid på det, takker. 

Side 1 ud af 2 (13 indlæg)