Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Virksomhed til fremstilling af produkt/prototype?

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Fra Hjørring
Tilmeldt 28. Apr 13
Indlæg ialt: 147
Fra  Priverv Skrevet kl. 01:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino, jeg og en kammerat sidder og leger med en idé til et produkt, men ved ikke hvilke muligheder der er for fremstilling.

Produktet skal fremstilles i hård plast og er et elektronisk apparat, hvilket vi også forestiller os at fabrikken kan fremstille.

Har i nogle bud på nogle virksomheder, eventuelt med produktion i udlandet?

På forhånd tak.

Tilmeldt 26. Jan 08
Indlæg ialt: 1259
Skrevet kl. 08:11
Hvor mange stjerner giver du? :

I første omgang skal du vel bruge en prototype ikk? Kan du ikke få den lavet på en 3D printer?

Fra Hjørring
Tilmeldt 28. Apr 13
Indlæg ialt: 147
Fra  Priverv Skrevet kl. 14:15
Hvor mange stjerner giver du? :

En 3D-printer kunne eventuelt være en løsning. Min kammerat og jeg ønsker dog en fuldt funktionel prototype direkte fra fabrikken, på den måde kan vi se og verificere det egentlige produkt, inden det sættes i produktion på samme fabrik.

Vi ville muligvis kunne printe en prototype med en 3D-printer i plast selv og herefter installere den uintelligente elektriske del selv, men igen, vi kunne godt frem for alt godt tænke os en prototype som er fuldt funktionel og hvor selv de intelligente dele i produktet er medtaget og fungerer efter hensigten (hvor der naturligvis tages højde for at det nu engang "kun" er en prototype).

Men tusind tak for dit indlæg!

Tilmeldt 25. Mar 09
Indlæg ialt: 57
Fra  Damvig A/S Skrevet kl. 11:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Christian

Hvis I vil holde fast i at det skal være i det "rigtige" materiale og skal være støbt, skal I regne med en større investering i form. Afhængig af størrelse på jeres produkt
kan det hurtigt løbe op i +40.000.

Der findes mange forskellige løsninger i 3D-print og alternative fremstillingsteknikker, som helt sikkert ville kunne bruges.
I dag laver vi ofte emner der får "installeret" elektronik efterfølgende og som samtidig kan fremvises for kunder og andre interessenter, og stadig ligne et færdigt produkt.
Dette kan som regel gøres for væsentligt mindre, og samtidig har man mulighed for at ændre i sit design, såfremt at man erfarer at det ikke er optimalt.

Hvis du vil vide mere om hvad vi kan tilbyde jer, er du velkommen til at kontakte mig. Send gerne PB.

Hilsen

Flemming

 

Flemming

Prototal Damvig A/S
3D-printed solutions til prototype og produktion.

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)