Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Kan det betale sig at købe e-handelsmærket

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 20. Dec 07
Indlæg ialt: 13
Skrevet kl. 20:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Vi har hjemmesiden www.ellaschmidt.dk

Overvejer at købe e-handelsmærket - men er der nogen der direkte kan sige at salget er steget derefter og hvor meget?

Yderligere kunne jeg godt tænke mig at vide om man udviser større troværdighed ved at have dankortlogo m.m. på forsiden, eller virker det bare billigt?

Ella

Fra Vallensbæk Strand
Tilmeldt 13. May 05
Indlæg ialt: 3475
Skrevet kl. 20:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Ella:
Yderligere kunne jeg godt tænke mig at vide om man udviser større troværdighed ved at have dankortlogo m.m. på forsiden, eller virker det bare billigt?

De SKAL på forsiden - jeg som potentiel kunde vil vide hvilke betalingsmuligheder jeg har fra første sekund. Så du skal være sikker på man nemt kan se at man kan betale med dankort visa og hvad man nu ellers kan.

Det bedste er hvis du kan placere dem et sted på siden hvor de vil gå igen på alle undersider

 

Ella:

Overvejer at købe e-handelsmærket - men er der nogen der direkte kan sige at salget er steget derefter og hvor meget?

Jeg kender desværre ikke noget statistikker på området, men jeg tror det er meget afhængig af målgruppen, sælger du til en målgruppe der ikke er helt så vant til internettet så tror jeg bestemt det kan øge salget mere end det du giver for det. Sælger du til hardcore netbrugere der kender meget til e-mærket, og ved at det i princippet ikke gør det mere sikkert at handle hos shoppen, så vil du nok ikke mærke nogen stor stigning.

 

Fra Randers
Tilmeldt 4. Jun 07
Indlæg ialt: 797
Skrevet kl. 23:11
Hvor mange stjerner giver du? :
Side 1 ud af 1 (3 indlæg)