Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Et nyt produkt - hvordan får jeg det ud over rampen?

Side 1 ud af 5 (43 indlæg)
Tilmeldt 24. Sep 16
Indlæg ialt: 25
Fra  Sky-Service Skrevet kl. 14:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg var blevet interesseret i astrologi i 1980, og i begyndelsen af 1990'erne, da hypen omkring astrologi toppede, var jeg fuldtids astrolog, idet jeg levede af at sælge horoskoper, lave radioudsendelser, undervise, holde foredrag og skrive artikler. Men det nagede mig, at astrologien ikke var videnskabeligt anderkendt, så jeg opgav det forretningsmæssige og kastede mig i stedet over statistisk undersøgelse & bevisførelse. Det førte mig til at tage en datamatiker-uddannelse, som jeg afsluttede i 1997, hvorefter jeg fik arbejde indenfor IT. Jeg fortsatte min astrologiske forskning i fritiden.

Nu er jeg ved brug af kunstig intelligens ved at være nået i mål med den videnskabelige underbyggelse af astrologien, men i mellemtiden ser det ud til, at omverdenen helt har tabt interessen for emnet. Jeg har forsøgt lidt forskelligt, pressemeddelelser, mentornetværk, Facebook, osv., men det er meget vanskeligt at komme på banen. Skal jeg bare opgive det hele eller hvad? Det er immervæk et projekt, jeg har brugt en betragteligt del af mit liv på. Desuden har jeg oplevelsen af at stå med noget helt enestående og unik.

Jeg kan ud fra et horoskop påvise, om et individ tilhører en bestemt kategori eller ej med en relativt høj præcision, f.eks. erhvervsledere, militærfolk eller skuespillere. Hvis der f.eks. viser sig at være forretningspotentiale i en given kategori, f.eks. kræftpatienter, fedmepatienter eller billedkunstnere, kan jeg træne mit neurale netværk til at genkende den pågældende kategori i løbet af 2-3 måneder. Dvs. mit produkt er meget generisk. Mit produkt er lidt ligesom DNA-analyse, eftersom der her er tale om at påvise egenskaber, som grundlægges fra fødslen.

Spørgsmålene er:

- Kan jeg overhovedet overvinde de fordomme, som publikum i mellemtiden har fået mod astrologi?

- Hvilke kategorier skal jeg satse på?

- Hvordan rejser jeg kapital til at kunne gøre mit produkt til en levevej?

- Hvornår og hvordan skal jeg markedsføre produktet?

Tilmeldt 24. Sep 16
Indlæg ialt: 25
Fra  Sky-Service Skrevet kl. 06:51
Hvor mange stjerner giver du? :

I den forløbne tid har jeg udvidet med en ny kategori: Mandlige morderes horoskoper. Kategorien er mest ment som en gimmick til at tiltrække opmærksomhed.

I kampen mellem skeptikere og astrologer blev de computer-genererede astrologiske karakterbeskrivelser ofte angrebet - og med rette. Man kunne give computeren fødselsdata for en seriemorder, og ud kom en beskrivelse af en behagelig og charmerende person. Nu har jeg i hvert fald chancen for at detektere potentielle mordere! Wink

Om nytterværdien: Eftersom astrologien forudsætter eksistensen af en fri vilje hos indvidet, kan jeg aldrig bruge denne viden til at "bevise" at et individ er en morder. Det er jo ikke sikkert, at fordi man har potentiale for kriminalitet i horoskopet at man så også gør brug af dette potientiale. Men denne viden kan godt bruges omvendt: Til at bevise, at et givet individ ikke er en morder. Jeg vurderer ud fra tests, at hvis jeg stod med en gruppe mænds horoskoper, ville jeg kunne "frikende" ca. 80% af dem. Det kunne have værdi på f.eks. de amerikanske dødsgange.

Tilmeldt 3. Sep 15
Indlæg ialt: 28
Skrevet kl. 08:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej.

Forstår jeg det rigtig, at du ud fra din metode/produkt kan se om jeg er en potentiel morder?

I tilfælde at det er et Ja til ovenstående, så lyder det meget hokuspokus og tvivlsomt.

Tror du i din videste fantasi, at jeg som pårørende ville acceptere at "bare fordi sol, måne og stjerner lige stod rigtig"- jamen så er den anklagede ikke skyldig? ..og hvordan vil du til en almindelig dødelig som mig eksempelvis forklarer at DU har ret i det?

At du har visse karaktertræk gør dig ikke til morder...

Desuden kan du da ikke sammenligne DNA analyse og astrologi..det er da slet slet ikke det samme!

Dnmarks (måske) frækkeste side med brugte trusser fra danske piger! www.ungpigetrusser.dk

Fra KBH.Ø
Tilmeldt 16. Apr 14
Indlæg ialt: 27
Fra  frisorhans.dk Skrevet kl. 11:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej. Jeg arbejder blandt andet med udvikling ar kosmetiske produkter. Her igennem har jeg lært om mange regler for eks kvaksalver loven.

Grunden til jeg skriver dette er, at du skal passe meget på, da du bevæger dig ind på et meget prækært område og du må vægte dine ord, når du henviser til sygdom så som kræft-da uden videnskablig henvisninger må du ikke nævne dette.

jeg tror hvis du ønsker at markedsføre dit program, må du vide hvordan folk reagerer. Ikke hvordan du mener de skal reagere, men aksepterre, at du møde stor skeptis.

Væn dig til den modgang og gør brug af denne, ved at forme dine markedsføring metoder udfra fælks reaktion og ikke ud fra dit ønske. Husk når du markeds fører noget er du ikke intressant, men kun kunderne

Hans Pedersen

Tilmeldt 24. Sep 16
Indlæg ialt: 25
Fra  Sky-Service Skrevet kl. 11:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Hans Pedersen. Tak for svaret. Jeg kender godt kvaksalverlovgivningen. Og jeg vil lige pointere, at kræft er et af de mulige områder, hvor mit produkt vil kunne bruges. At inkorporere en ny kategori i det neurale netværk kræver dog mindst 3 måneders arbejde i forhold til mit produkt. Dertil kommer blindtestning og bevisførelse pga. lovgivningen. Det, jeg efterlyser på denne tråd er brugernes behov - hvor kan du se et potientiale i forhold til min forskning? Som det også fremgår er jeg frustreret over at blive ignoreret på trods af mange anstrengelser for at blive set og hørt. En del af årsagen er, at den etablerede videnskab nægter, at astrologi virker på trods af beviser for det modsatte. Det virker som om videnskaben er blevet en ny religion, der forhindrer nysgerrighed, forskning og udvidelse af den menneskelige horisont. Mvh. Eskild

Tilmeldt 24. Sep 16
Indlæg ialt: 25
Fra  Sky-Service Skrevet kl. 11:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej DKFreelancer

Som det fremgår af mit indlæg, har jeg de seneste måneder udført forskningen i morderes horoskoper som en gimmick - dvs. et forsøg på at få publikums opmærksomhed. Og det lykkedes - jeg har da i hvert fald fået din opmærksomhed! Wink

I forhold til dine indvendinger, så prøv at læse http://www.rekrutteringsastrologi.dk/421763733, hvor jeg der er flere detaljer, bl.a. i forhold til DNA forskning.

Du skriver "Desuden kan du da ikke sammenligne DNA analyse og astrologi..det er da slet slet ikke det samme!" Svar: Nogle astrologer tænker i samme baner og ændrer ligningen "mennesket er et produkt af arv og miljø" til "mennesket er et produkt af arv, miljø og kosmisk arv", hvor kosmisk arv er det, der kan udledes af et fødselshoroskop.

Min engelske hjemmeside hedder www.exploratoryastrology.dk. Dette navn viser, hvad det handler om: Jeg udforsker med de tilgængelige metoder, hvad astrologien er i stand til. Næste skridt er så at finde ud af, hvad denne viden evt. kan bruges til. Så det handler ikke så meget om at påstå noget bestemt, som folk så bare har at acceptere - i stedet handler det om at gå på opdagelse, undre sig og til sidst formidle opdagelserne.

Mvh. Rapsody

Tilmeldt 24. Sep 16
Indlæg ialt: 25
Fra  Sky-Service Skrevet kl. 12:35
Hvor mange stjerner giver du? :

En vits fra min barndom: Det er en mørk vinteraften. En lille pige græder. En mand spørger hende: Hvorfor græder du? Pigen svarer: "Jeg har tabt min pung. Der var 500 kroner i den." De leder et stykke tid sammen. Til sidst spørger manden: "Hvor tabte du pungen?" Pigen svarer: "Derhenne." Manden spørger forundret: "Jamen, hvorfor leder vi så efter den her?" Pigen svarer: "Der er mere lys her!"

På samme måde har skeptikere i deres undersøgelser af astrologien ledt steder, hvor de kunne være sikre på ikke at finde positive resultater, f.eks. ved at lave statistikker over folks soltegn alene i stedet for at undersøge hele fødselshoroskoper. Mit bidrag har været også at korrigere fødselshoroskoperne, før jeg undersøger dem, fordi sådan har jeg lært, at astrologi fungerer, og kun sådan har jeg fået positiv feedback fra klienter.

Tilmeldt 24. Sep 16
Indlæg ialt: 25
Fra  Sky-Service Skrevet kl. 12:56
Hvor mange stjerner giver du? :

De fleste opfatter "morder" som et negativt ladet ord - og som regel også med rette. Men der er eksempler på mordere, hvor ordet har en positivt ladet betydning, f.eks. Carlotte Corday, som i forsvaret for den franske revolutions oprindelige idealer slog Marat ihjel. Eller Louis von Gasteren, http://www.astro.com/astro-databank/Gasteren,_Louis_van, som under krigen skjulte jøder i Holland for den nazistiske besættelsesmagt. Han så sig nødsaget til at slå en af disse jøder ihjel, fordi den pågældende person, Walter Oettinger, opførte sig på en måde, der bragte både von Gasteren og de jøder, han skjulte, i livsfare. I 1944 blev han dømt for mordet, efter anden verdenskrig blev han frikendt.

Pointen med at bringe disse eksempler her er, at ikke alle er i stand til at slå et andet menneske ihjel, heller ikke når det gælder i en "god sags tjeneste". Det kræver bestemte karaktertræk. Og det er disse karaktertræk, mit neurale netværk kan detektere. 

Mord er i sig selv ekstremt - men jeg har forsøgt i lang tid at gøre opmærksom på mine opdagelser med mere "stuerene" eksempler uden resultat. Jeg vil meget hellere diskutere f.eks. erhvervslederes horoskoper end morderes horoskoper. Eller en hvilken som helst anden kategori.

Fra KBH.Ø
Tilmeldt 16. Apr 14
Indlæg ialt: 27
Fra  frisorhans.dk Skrevet kl. 13:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej igen

jeg vil på det kraftigste råde dig til, at revurdere din tilgang til, at markedsføre dit produkt. Denne fremstilling er vel i 98% af alle mennesker opfattelse, ret søgt.

Den fejl uanset produktet, der gøres af fejl, er at sætte sine egne idealer eller tanker i fokus. Du må og skal vejre dine ord, ikke tænk på hvad du anser for at være korrekt, men tænke på, at almendelige mennesker tankegang i markedtings øjemed ikke går i dybden eller har en fillosopisk tilgang til et produkt.

Hans

Tilmeldt 3. Sep 15
Indlæg ialt: 28
Skrevet kl. 13:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg er fuldstændig enig Hans. Det jeg læser trådstarter skriver, forstår jeg intet af overhovedet. Jeg tror du tager det som en selvfølge at jeg har lige så meget indsigt i astrologi som dig.

Jeg kender ikke dit produkt, hvordan kan det hjælpe mig som helt almindelig forbruger, og sidst men ikke mindst, hvad koster det?

Mvh

Dnmarks (måske) frækkeste side med brugte trusser fra danske piger! www.ungpigetrusser.dk

Side 1 ud af 5 (43 indlæg)