Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Et nyt produkt - hvordan får jeg det ud over rampen?

Side 3 ud af 5 (43 indlæg)
Tilmeldt 3. Sep 15
Indlæg ialt: 28
Skrevet kl. 15:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Så jeg køber noget af dig, jeg bare må tro er sandt..fordi du ikke kan forklarer mig den ældgamle teknik?

Hvis jeg ville sælge hokuspokus så ville jeg bruge samme forklaring, folk bruger jo sådan noget fordi de søger et svarog ofte er desperate, du kan du give dem svaret..Men i princippet kab du lige så godt kaste terninger om man bliver rask. Du har jo ikke mulighed for at se ind i fremtiden, og det er jo bla. det du sælger.


I mine øjne meget useriøst.

Dnmarks (måske) frækkeste side med brugte trusser fra danske piger! www.ungpigetrusser.dk

Tilmeldt 24. Sep 16
Indlæg ialt: 25
Fra  Sky-Service Skrevet kl. 15:45
Hvor mange stjerner giver du? :

PSPS: Og når vi nu er ved bøgerne. Peter C. Gøtzsche har skrevet bogen "Dødelig medicin og organiseret kriminalitet", hvori han sammenligner medicinalindustrien med mafiaen. Når man først har læst bogen, er det vanskeligt at forstå, hvordan nogen tør konsultere en praktiserende læge eller lade sig indlægge på et moderne hospital. Selv går jeg altid først til en alternativ helbreder, jeg bruger også øjebliksastrologi i forhold til egne sygdomme - kun som en sidste udvej bruger jeg den moderne lægevidenskab. Jeg er ikke alene - over 50% af den danske befolkning benytter alternativ medicin i en eller anden form. Det her er bare min mening, det er ikke et udtryk for en endelig og uangribelig sandhed. Jeg har set for mange mennesker komme til skade takket være den moderne medicin, som jo bl.a. står bag både det hvide snit og eleketrochok.

Tilmeldt 24. Sep 16
Indlæg ialt: 25
Fra  Sky-Service Skrevet kl. 15:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej DKFreelancer

Alle forretninger fungerer sådan: Hvis du ikke tror på sælgeren, skal du da ikke købe noget af ham eller hende, det ville da være dumt. Det er heldigvis en fri verden, vi lever i. Og det betyder også, at du har frihed til at mene, hvad du vil om mig. Smile

Mvh. Rapsody

Tilmeldt 3. Sep 15
Indlæg ialt: 28
Skrevet kl. 15:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvis en prøver at sælge mig en ny Opel, du ved den nye med automatgear, og han bilder mig ind den har 200hk, så har jeg muligheden for at tjekke og endda teste om den har det!

Du kan ikke sammenligne dit produkt med købe 8 tomater, 1 liter mælk eller en leverpostej.

Dnmarks (måske) frækkeste side med brugte trusser fra danske piger! www.ungpigetrusser.dk

Tilmeldt 11. Jan 12
Indlæg ialt: 836
Skrevet kl. 16:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvorfor kontakter du ikke james randi foundation, og ansøger om at få en test af dit produkt.
Du kan vinde en million dollars hvis du består testen. Sjovt nok ligger det meget lavt med ansøgninger, fordi folk jo godt ved at de arbejder indenfor fup og fidus.

Tilmeldt 24. Sep 16
Indlæg ialt: 25
Fra  Sky-Service Skrevet kl. 17:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej DKFreelancer

Nej, men lad os så lige skelne lidt. Jeg forsøger på denne tråd at få god tråd til at komme videre med et produkt, et neuralt netværk til bestemmelse af kategorier som f.eks. profession, livslængde eller sygdomstilbøjelighed, mens du forsøger at tale om et andet produkt, som er horar astrologi = spørgsmålshoroskoper. Spørgsmålshoroskoperne sælger sig selv, dem behøver jeg ikke hjælp til at sælge. Skal vi ikke holde os til emnet?

mvh. Rapsody

Tilmeldt 24. Sep 16
Indlæg ialt: 25
Fra  Sky-Service Skrevet kl. 17:26
Hvor mange stjerner giver du? :

PS: Jeg har allerede været i kontakt med James Randy, og vi kunne ikke blive enige om betingelserne for testen. Længere er den ikke.

Tilmeldt 24. Sep 16
Indlæg ialt: 25
Fra  Sky-Service Skrevet kl. 18:08
Hvor mange stjerner giver du? :

PS: Bogen "The Tenacious Mars Effect" af Suitbert Ertel og Kenneth Irving dokumenterer et forløb, hvor en komité af skeptikere snød, da de skulle teste Michel Gauquelin's forskningsresultater, som beviste, at astrologien virker. Ikke nok med det, Suitbert Ertel og Kenneth Irving replikerede også Michel Gauquelin's resultater, som derved fremstår uangribelige og uantastede. I mellemtiden havde Michel Gauquelin begået selvmord.

Det er klart, at jeg ikke ønsker at komme ud for noget lignende, så når jeg skal testes, skal det ske under ordnede vilkår, uanset om det er the Randy Foundation eller andre, som forestår testen. Her er de betingelser, som James Randy ikke ville gå med til:

- Der skal ikke være penge på spil, for det forplumrer perspektivet, som bør handle om nysgerrig udforskning og ikke grådighed efter penge. Randy er illusionist - de mange penge er tryllekunstnerens højre hånd, som han får publikum til at følge med øjnene, mens han manipulerer med den venstre hånd.

- Testen skal finde sted med krypteret email korrespondance, hvor testkomiteen sender løsningen i en krypteret email og jeg sender svaret i en krypteret email. Først når begge emails er afsendt og modtaget, fremsendes koden, som dekrypterer emailene. Det er simpelt, og det er nemt.

- Der bør naturligvis være uvildige kontrollanter.

Tilmeldt 24. Sep 16
Indlæg ialt: 25
Fra  Sky-Service Skrevet kl. 15:13
Hvor mange stjerner giver du? :

I diskussionen for og imod astrologi sker det af og til, at skeptikere kræver, at astrologien skal kunne redegøre for den kausale mekanisme, der ligger bag astrologien. For eksempel: Er der tale om en effekt forårsaget af tyngdekraft? eller elektromagnetisk bølger? Denne diskussion er efter min mening forfejlet.

Jeg var på et tidspunkt tilmeldt en mentor-ordning for folk, der gerne vil starte virksomhed. På det tidspunkt var fokus på erhvervslederes horoskoper. min daværende mentor anbefalede, at jeg solgte produktet som en "black box". Som han sagde: "De potentielle kunder er interesseret i effekten, altså at produktet virker, ikke hvordan det virker."

Historisk eksempel: John Snow opdagede i 1854, at kolera ikke smitter gennem luft, som man hidtil havde troet, men gennem vand. Han indsamlede data, der underbyggede denne påstand, og efter at han havde fremlagt sine statistikker, begyndte byer over hele verden at sikre en ren vandforsyning, hvilket reddede titusinder af menneskeliv. Først 30 år senere fandt forskeren Robert Koch ud af mekanismen bag kolerasmitten. Årsagen til kolera er som bekendt kolerabakterien.

Hvis man ikke måtte reagere, før man fuldt ud kendte mekanismen bag kolerasmitte, ville tusinder være døde i de mellemliggende 30 år. På samme måde kan man sagtens bruge astrologi uden nødvendigvis at kende mekanismen bag dens virkemåde.

Når det er sagt, er det min personlige overbevisning, at astrologiens effekt kan forklares ud fra kvantefysikken.

Fra KBH.Ø
Tilmeldt 16. Apr 14
Indlæg ialt: 27
Fra  frisorhans.dk Skrevet kl. 10:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej igen

konkret kan jeg ikke sige noget om-alene fordi jeg ikke ved nok om dit produkt. Men jeg må rette dig igen (man skulle tro jeg er en streng skolelærer) det er ikke spørgsmål om hvad eller hvad men ikke skal-det er et spørgsmål om at fremlægge en strategi.

Stille de rigtige spørgsmål. eller stil de spørgsmål som du ikke har stillet. for eks hvad skal jeg skrive for at ramme mit sekment.

Hvem er min potientielle kunde-alder-køn-job. hvordan vil jeg komunikerre til mine kunder-social medier-webblog-twit osv.

Men uanset hvad du gør er konkrete eksempler på hvad du ikke skal gøre lige så værdifulde som eksempler på hvad man skal gøre-ellers er arbejdet overhovedt ikke gjordt.'

I vores virksomhed har vi regler for nye procekter. start op-begrund din beslutning-find alle dine fejl, begrund hvorfor dit procekt ikke sakl sættes i vandet o9g hvis dit procekt overlever dette -go ahead-fejl er og bliver din bedste læremester.

Hans

Side 3 ud af 5 (43 indlæg)